ideeen voor 2e verjaardag

Ja een thema... Ik vond Bumba ook errug leuk, alleen niet echt meisjesachtig hihi...

Maar ik wil het ook niet te extreem doen hoor, maar wel dezelfde slingers, ballonnen, tafelkleed, gebakbordjes+bekers .. dat soort dingen... is het tenminste een echte kinderverjaardag (vind ik dan he!!)..

Wat ik eigenlijk leuker vindt is om de uitdeelkado te verzinnen en een traktatie op het KDV. Vorig jaar had ik vlinders gemaakt en dat vond ik echt super leuk om te doen.. Maar om nu 20 Bumba-poppen te maken..tja dat gaat me iets te ver...haha maar blijf zoeken en denken!!!

gr. Ilone

ps nog meer leuke ideeen??????????

Je moet het them ook niet te uitgebreid zien hoor. Bij ons gaat het om de uitnodigingen en de zakjes die de kindjes mee naar huis krijgen en de taart. De slingers en zo hebben we inderdaad van vorig jaar. En de bekers en zo hebben we toen in allerlei kleuren gekocht. ook die gebruiken we gewoon weer als we het wel thuis vieren.

groetjes Linda

Hoi Ilone,

Zit even te denken over bumba op het KDV. ik zou gewoon een lege wc rol pakken. Een gele cirkel inknippen en die als jurk er om heen. Een kleine gele cirkel als muts op het rolletje. Daarin je traktatie plakken. Een hartje op de muts en op de jurk en klaar ben je. Misschien een idee?

groetjes Linda

goh lin wat ben je toch lekker creabea bezig!!!! Kriebelt het een beetje bij jou??? haha.. nee hoor ik vind het ook leuk om dingen te bedenken....
Op zich wel een goed idee van die wc rol.. of anders verven..ik hou deze ff in gedachten..

En uiteraard de uitdeelzakjes op het feestje zelf, maar daar ben ik nu al voor aan het zoeken hoor. Omdat ik het leuk vind om daar ook een kadootje in te doen.. Dus elke week aan het neuzen bij de Zeeman en de Hema..hihi.. hoe druk kan een mens zijn he!!!

liefs Ilone

Terug
Bovenaan