Ideeen voor namen..?

Hallo dames,

We zijn het eerste trimester alweer voorbij, moet zeggen dat het ineens heel snel gaat! Vanmorgen bij de VK bleek de kleine al ruim 15 cm te zijn en blijken we een paar dagen verder te zijn dan in eerste instantie werd gezegd :D
Mijn vriend en ik zijn al druk bezig met het bedenken van namen. Bij mn zoontje waren we er al uit voor we überhaupt zwanger waren, maar nu is het toch wel echt lastig. Voor een jongetje hebben we een leuke naam maar voor een meisje denk ik toch echt hulp nodig te hebben! We willen niet weten wat het wordt, dus we moeten zowel een jongen als meisjes naam hebben. Hebben jullie ideeen? Jongensnamen ook graag ;)
 
Hoi Femke,

hoe heet jullie zoontje? Ik vind dat de namen wel een beetje bij elkaar moeten 'passen'. Sommigen vinden van niet hoor, maar ik zou niet zo heel snel voor Jan en Deborah kiezen bijvoorbeeld. Of voor Diederik en Truus.

Bij ons zijn suggesties ook nog erg welkom. Wij willen ook niet van tevoren weten wat het wordt, dus we moeten voor beide geslachten een naam-optie hebben. We hebben al een Laura, Willem en Eva.

Groetjes,
 
Hey hee
Hier het zelfde wij willen het ook als verrassing houden en mijn opties zijn voor een jongen :Menno, Togo, noä, diego,
En voor een meisje : Rachel, demi, angel.

Veel liefs
 
jongen: Teun, Han, ( willem vind ik ook erg leuk Prulleke3!), Jelle

Meisje; Kiki, Meike, Anne, Juul, Roos, Yfke, Julia, Ella, Lauren, vind stoere namen als guusje, daantje ook erg leuk en las ik laatst in de top 20 van Amsterdam Pippa.
Onze dochter heet Famke

Zelf heb ik een sterke voorkeur voor friese namen, alleen met een famke, moeten we wel een beetje uitkijken voor het ' kwik-kwek-kwak' effect, dus we proberen een naam die eindigt op 'ke te voorkomen. Dus ik zal hier ook gaan meelezen voor leuke opties!

 
Lastig he, die namen!

Voor ons was er eigenlijk altijd maar één jongensnaam, Elias en zo heet ons overleden zoontje. Die naam hadden wij ook al voordat we zwanger waren.

Volgende week krijgen wij als het goed is te zien of Julia een broertje of zusje krijgt, SPANNEND en we kijken zo uit naar het moment!
Voor een meisje staat het bij ons al vast, een jongensnaam dat is een stuk lastiger, maar gelukkig hebben we nog even de tijd!
 
Terug
Bovenaan