Ideetjes voor broodbeleg???

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Veerle is nu bijna 7 maanden oud en wij zijn sinds vandaag begonnen met het geven van een broodkorst. Nu heb ik er iets smeerkaas opgesmeerd, wat Veerle erg lekker  vond, maar ik ben even benieuwd wat jullie op brood smeren voor jullie kindjes.
Groetjes,
Floor

Hoi Floor,

Alleen boter, een beetje smeerleverworst, jam, stoop, geprakte banaan.

Liefs Saskia

Hoi Floor,

Bij de natuurwinkel en bij sommige supermarkten, hebben ze stroop van andere vruchten dan appel en peer. Die vond mijn dochter altijd erg lekker.

Groetjes, Karin

Hoi Saskia en Karin,
Bedankt voor jullie tips!!
Groetjes,
Floor

Britt krijgt smeerkaas, leverpastei en boter vooral. Soms jam, maar dat heb ik niet altijd in huis. (Niemand eet hier verder jam)

xxx Nienke

Hoi Nienke,

Misschien een ideetje om van die mini verpakkingen jam te kopen als je je kindje toch jam wil laten eten op de boterham, staat er ook niet zo'n hele pot in de koelkast te beschimmelen.

Liefs Saskia

quote: muis28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2007 20:16:45'));

Misschien een ideetje om van die mini verpakkingen jam te kopen als je je kindje toch jam wil laten eten op de boterham, staat er ook niet zo'n hele pot in de koelkast te beschimmelen.

Liefs Saskia

Lieverd, een pot jam beschimmeld heus niet zomaar hoor.
Die kun je makkelijk een aantal maanden goed houden.

Groetjes Debby.

quote: muis28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2007 20:16:45'));

Hoi Nienke,

Liefs Saskia

Dank je wel voor de tip! Gelukkig wil ze liever leverpastei en smeerkaas ;)

xxx Nienke

Terug
Bovenaan