Ideetjes voor broodbeleg???

Hoi Debby,

Al beschimmelt jam niet zo snel, na een aantal maanden koelkast ruikt hij toch ook niet meer al te fris om op een boterham te smeren.
Wij eten ook weinig jam en als ik het dan een wil koop ik van die kleine verpakkingen.

Liefs Saskia

Hij staat hier nooit zolang in de koelkast.
Voor onszelf kopen wij een grote pot, en voor Dylano een half groot potje zeg maar.
Bij de HA. halvo-jam glf ik.

Ikzelf vind kleinverpakkingen in verhouding erg duur. Of ben ik nou te erg?

Groetjes Debby.

Tjonge jonge, ik moest echt even héél erg lachen. Ik dacht bij mezelf: "Tjee, wat veel reacties bij dat broodbeleg. Eens kijken wat andere mama's op de boterhammen van hun kids smeren!" Blijkt dat bijna alle antwoorden over jam gaan!

Ok, ook nog even mijn toevoeging: Jam gaat bij ons gelukkig snel op, anders zou ik ook van die kleinverpakkingen kiezen.

Groetjes, Karin

Wij hebben Dylano de afgelopen week best veel gegeven.
De bekende jam, smeerkaas, leverpastei en appelstroop.
Hij vind het allemaal zo lekker.
Is er nog iets wat ik erbij kan doen??

Ohja, had hem laatst een stukje kaas gegeven, hij trok wel een gek gezicht hoor, maar at het uiteraard op haha!!
Dylano eet alles!!, dussss... Ideeetjes zijn welkom!!

Groetjes Debby.

hoi wat je eventueel ook kunt proberen maar dan wel fijngestampt is vruchtenhagel je hebt geloof ik ook zoiets wat al poedervorm is weet even niet meer hoe dit heet
geef het niet te vaak is denk ik wel erg zoet
kipfilet (vleeswaren)  kan ook maar vind ik zelf nog niet zo makkelijk eten voor die kleintjes
bij ons gaat de voorkeur vooral naar smeerleverworst smeerkaas geef ik niet zo vaak meer omdat het bakje te vaak al voor dat hij leeg was in de prullenbak belandde

Terug
Bovenaan