ideetjes???

Het is geweldig. Chris wordt eind van de maand 3.
Maar als derde jongen weet ik echt niets te bedenken voor kadootjes.

Dus jongens onder ons:
wat hebben jullie gekregen..???

Ik wil niet dat hij alleen maar kleding ed krijgt, vind ik zo ongezellig...

Dus graag tips!
Pascal

Wat een luxe-probleem ;-)
Ook Thom is eind van de maand jarig en ik weet veel te veel dingen voor hem, maar hij is onze oudste dus dat scheelt.
Misschien kan je dingen vragen voor op zijn kamer of cadeaus met zijn naam erop (een tas of een boek waarin hij de hoofdrol speelt bijvoorbeeld) of knutselspulletjes/spelletjes waar hij samen met zijn broers mee kan spelen of kaartjes voor een dierentuin/pretpark/theatervoorstelling?

Het wordt vast groot feest, wat hij ook krijgt!
Groetjes

Milan krijgt een Mega Kiepwagen (playmobiel)
Mega Bulldozer (playmobiel) Mega kraanwagen....
Rolschaatsen/skeelers (Intertoys / fisher price) Bestuurbare kraan (110cm Intertoys) Van Siku de grotere trekkers vaak een stuk of 3.... Een trainingspak, omdat Jorick die ook heeft ;)

Als ik nog meer weet dan zet ik het hier ook nog even neer...

ja een enorm luxe probleem...
maar als derde is het ook leuk om kadootjes te krijgen. Hij heeft bijna alles al van zijn broers.
dus ik zoek toch wat dingetjes echt voor hem

maar ik denk dat ik iets leuks gevonden heb voor ons om te geven...heb zitten googlen

Een bestuurbare auto van chicco.
Heeft nog niemand hier in huis en vanaf 2 jaar, dus nog echt simpel maar wel erg leuk..

daar ga ik maar naar kijken en voor de rest vindt hij autootjes echt het allerleukst..vooral cars...

hij krijgt inderdaad ook een trainingspak :) vna oma
haha, net als de jongens op het voetbalveld

ben toch nog benieuwd naar andere tips, want er zijn al heel wat kinderen 3 geworden inmiddels.

groetjessssssssss

Hoi hoi

ja wat en luxe toch he die kindercadeaus haha

Sep wordt morgen 3 jaar en hij krijgt (heeft ie vorige week alvast in gebruik genomen) een tractor, omdat nou eenmaal aale jongetjes in de buurt er al 1 hebben en ij graag mee doet met rondjes rijden door de buurt (erg leuk om te zien al die kleintjes op die grote tractors met karretjes haha)
En om wat uit te pakken te hebben krijgt ie morgen een mondharmonica omdat die bij Kay altijd gepakt wordt en een boekje om voor te lezen voor t slapen. Verder pakken opa en oma uit met een kraanwagen en stempeldoos en wat kleine dingetje en op zn feestje hoode ik al wat over een knutselschort, klei, en andere slecht weer binnen dingetjes haha. Ze worden zo overladen vind ik op zo'n dag dus de helft gaat toch even in de kast en dan na poosje weer tevoorschijn getoverd.

Succes met uitzoeken van jullie cadeaus!

Hallo,

ook hier een jarige job aan het einde van de maand. Ik heb er al lang over piekeren wat we hem toch moeten geven, maar eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Aan de mensen die langskomen heb ik Playmobil gevraagd, dat is helemaal favoriet op het moment. Ik denk dat wij ook Playmobiel geven, of toch een houten treinbaan, of toch iets heel anders..... Ach ik kom er nog wel uit, hahaha

Groetjes Danielle

Skip is helemaal weg van de houten-spoorbaan van Thomas de Trein... en daar kun je dus allerlei accessoires en treintjes van Thomas bij kopen.
Deze hebben we uitgebreid met de houten rails van Ikea... daar passen namelijk ook die treintjes op en die zijn een stuk goedkoper.
Hij bouwt er hele bouwwerken mee...
Succes!
Groetjes, Noor

mijn dochter(is dan wel een meisje) is helemaal blij met een blokfluit.
mijn oren iets minder maar na goede afspraken valt het toch echt wel mee.

ja de kinderen hebben gewoon te veel!!

Terug
Bovenaan