ideetjes???

Kan me voorstellen dat je "alles" al in huis hebt met al die jongens. Lief van je dat je iets speciaals voor hem uitgezocht hebt.

Ik vroeg me ook af hoe dat later zou gaan nu we twee boys hebben. Stijn heeft inmiddels een heleboel Thomas treinen en Duplo spullen (handig uit te bereiden en als cadeau te vragen ;-). Telkens is ie dolblij met iets nieuws!

Fijne verjaardag!

Hoi Toulouse (stephanie haha)

Je vind altijd wel weer wat ,maar op een gegeven moment heb je gewoon wel erg veel
Sinterklaas is er natuurlijk ook.
je voelt je gewoon schuldig met zoveel speelgoed.
maar ja...op verjaardagen komt iedereen toch ook met van alles aanzetten.

Inderdaad ik heb duplo, playmobiel, knex, beetje lego, bionacles, bidemannen, pokemon, treinbaan, van alles.
Allemaal aparte dozen en een voor een haal ik die te voorschijn.

En dan de spelletjes....kast vol....erg leuk, maar wel genoeg. Leuk voor de winteravonden. Dan is het hier op vrijdagavond altijd spelletjes avond en zaterdagavond bioscoop...kijken we een leuke kinderfilm

Prentenboeken, voorleesboeken en inmiddels allerlei AVI boeken (allemaal van de kippe kermis in het dorp met de kermis en koninginnedag)

We hebben een hele kist vol playmobiel nog van mijn man van vroeger zelf aangevuld via marktplaats.

Weet je en bij de eerste was het leuk een loopfietsje, een "echt fietstje" een zandbak enz
maar ik ben zuinig op de spullen dus alles blijft heel

En van alles dubbel vind ik onzin
Gelukkig komen er wel altijd andere televisie helden.
Zoals Thomas die was er niet bij mijn twee oudste.

Ik merk ook dat de derde wat kleinere kadootjes krijgt.
Maar mijn ervaring leert ook, dat ze het meest spelen met het kleine speelgoed.

Grote dingen als keukentjes enz, wordt aldoor relatief weinig gebruikt en de kleine ijzere autootjes blijven hier bij alledrie favoriet.

Succes...hahahhahahaha

Het zijn inderdaad vreselijke luxe problemen, dus ze komen niks te kort, maar toch wil je ook voor hun een lek kadootje

Pascal

Hij is vast al jarig geweest, maar zie het nu pas.

Ken/ heb je Bambino Loco? Vindt onze zoon geweldig. En Electron; ken je vast ook wel 2 van die draadjes en dan de 2 juiste dingetjes aanraken en dan gaat het lampje branden.

Terug
Bovenaan