Hoi allemaal,<br /><br /><br />Ons zoontje van ruim vier maanden slaapt eigenlijk al sinds hij 2,5 maand oud is door in de nacht. Zo rond 23.00u/23.30u valt hij in slaap en tussen 07.30u en 08.00u wordt hij wakker of moet ik hem soms wakker maken voor de eerste fles. Omdat hij dus in de nacht zo lang slaapt, wordt zijn luier niet verschoond. Met als gevolg dat hij bijna iedere ochtend nat is. Niet tussen zijn beentjes, maar achter op zijn rug. Hij ligt bij ons op de kamer in de co-sleeper, dus nog niet in zijn eigen bedje. Hier zijn we langzaam aan naartoe aan het werken. Maar hij plast dus zoveel gedurende de nacht, dat het er boven zijn luier uit komt. Romper nat, broekje nat, hoeslaken nat. Het matrasje van de co-sleeper is makkelijk met een vochtige doek af te doen, omdat die een harde ondergrond heeft. In zijn eigen bed ligt wel een matras en dat kan niet zo maar afgedaan worden natuurlijk. <br /><br />Ik ben dus eigenlijk op zoek naar de gouden tip. Hoe houd ik mijn zoontje droog? <br /><br /><br />Bedankt alvast hoor het meedenken!<br />