Iedere nacht nat

Wij hadden dit probleem ook en bij ons was de oplossing zijn gewone maat luier met daar overheen een luierbroekje. Nooit meer een nat pak gehad en we hadden het echt iedere nacht! 

Wij deden eerst overdag maat 4 en nacht maat 5 en nu in nacht een luierbroekje. Die blijft beter aansluiten ook als het voller is.
Een +maat kan meer absorberen maar valt verder hetzelfde als de maat zonder +.

Ons zoontje was ook erg smal bij 4 maanden.
Wij hebben toen wel maat 3 geprobeerd omdat hij ook veel nat was in de nacht. Het lijkt heel groot maar toch was het wel de oplossing

Bij mijn zoontje werkte pampers premium het beste. Die gebruikte ik in de nacht. Overdag gebruikte ik dan goedkopere luiers.

Afgelopen nacht Pampers maatje 3 gebruikt en vanmorgen was hij droog! Ik kijk dit de komende dagen even aan. Blijft hij niet droog, dan ga ik eens naar de luierbroekjes kijken.
Bedankt voor jullie tips!

Ze zijn wat duurder, maar ik ben erg blij met Huggies voor de nacht (gebruik ze daarom ook alleen ‘s nachts). Mijn meiden blijven een hele nacht droog. Ze vallen in mijn beleving ook wat kleiner dan andere merken, dus kan je in jouw geval het beste al maat 3 kopen. Succes!

Terug
Bovenaan