"Iedere vrouw kan borstvoeding geven!?!?"

Ik vind het echt stoer dat je het weer hebt geprobeerd! Maar ik vind dat je daar geen schuldgevoel voor hoeft te hebben dat het niet lukt. Flesvoeding is ook goed!
Ga zelf ook flesvoeding geven, er is altijd tegen mij gezegt dat ik het niet kon ben namelijk geopereerd
aan mijn borst en nu kan ik het opeens wel teminste heb last van lektieten :D Maar het idee dat er een tumor in heeft gezeten, wil ik dat op een of andere manier mijn kind niet aandoen. Ik denk dat het gewoon iets traumatisch bij mij is.
En mensen die mij veroordelen dat ik flesvoeding ga geven kunnen van mij lekker door de stront zakken!

Hoi,
Ik ben van de juli mama's maar dit is inderdaad ook voor mij een hot item. Ik heb ongelooflijk veel last van hooikoorts en mag mijn medicijnen nu niet slikken ivm de kleine maar als ik borstvoeding wil geven mag ik ze dus ook nog niet slikken.
Ik heb morgen overleg met de huisarts maar ik denk toch echt dat ik voor mezelf kies. Ben gewoon beroerd van die uitslag op mijn lijf en de pijn die het met zich mee brengt. Denk dat mijn 3e gewoon een fles kindje wordt zodat ik kan stoppen met het pesten van mijn eigenlijf.
Een blije moeder is een blij kindje toch..
en uiteraard nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon

Terug
Bovenaan