Iedereen bedankt

Ik ben het met Zoethartje en Mira 24 eens
Het probleem met Jantine ging toch niet over dit forum.
Maar je moet het zeker zelf weten, maar ik zou er toch nog een keer over nadenken en lekker weer mee schrijven.

sunrya,

Trek je niets aan van mensen die nog maar weinig op deze site komen. HIe is niets gebeurd en je hebt altijd leuke bijdrage. Iets wat ergens anders is gebeurd (of niet) moet hier niet uitgevochten worden.

Hoi..

Jammer dat je weggaat, ik snap het wel hoor, zou ook niet blij zijn zo behandelt te worden.
Maar ik denk dat je het je idd niet te veel moet aantrekken, als jij het daadwerkelijk niet was, dan weet je zelf beter en moet je er gewoon boven gaan staan!
Hopenlijk bedenk je je nog en kunnen we ook met jou lekker verder kwebbelen hiero!

Liefs bianca

Hoi Sunyra
Ik kan me ook goed voorstellen dat je het hebt gehad en daarom her niet meer terug komt.
Maar denk aan alle andere mama ´s die je met veel raad bij hebt gestaan en zij jou.
Wat je ook kiest, heel veel liefde en geluk toegewenst met je kleine manneke (met z ´n mooie naam)

Groetjes Pauline mv Yoëll

Jullie hebben idd. gelijk, ik moet me niet zomaar weglaten pesten......en ik ben me daadwerkelijk van geen kwaad bewust...heb de hele nacht liggen piekeren...man kwaad die vind het allemaal maar kinderachtig etc etc..... hij zegt ook van als ze zich zo kwaad maken moeten ze je benaderen en alles op tafel gooien en kopietjes maken van dingen die ik zou moeten hebben geschreven of degene die ik zou moeten hebben benaderd zoals reeds eerder vermeld in de andere topic....

Meiden ik klets zo af en toe gewoon weer mee maar heb geen zin in gezeur en geouwehoer.....

In ieder geval bedankt voor jullie steun....dat doet me goed.....

Terug
Bovenaan