Iedereen bedankt

Wat jammer! Sunyra, ik hoop dat je begrijpt dat er meer meiden zijn die wél willen dat je blijft dan andersom! Ik hoop dat het gezeur van kinderachtige meiden gewoon snel over waait want dat hoort, als je het mij vraagt (straks vallen ze dáár weer over...) gewoon niet thuis op zo'n leuk forum als dit. Dus ook ik zeg: Blijf lekker kletsen!!!!
liefs Stephanie

Lieve Sunyra,

Jammer dat je je weg laat pesten! Ik kan het me wel voorstellen hoor, als er zo tegen mij zou worden gedaan was ik ook weg. Ga er alsjeblieft niet over piekeren, probeer het los te laten. In elk geval heb ik het altijd erg gezellig met jou gevonden.

groetjes, da77

Hoi Sunyra,

Heb een weekje niet meegekeken maar wat een gedoe zeg. Nou je hebt met je adviezen mij vaak goed geholpen hoor. Ik hoop dat je blijft want het is hier zo gezellig.

Liefs Nancy

quote: sunyra schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2007 22:55:34'));

Iedereen bedankt voor alle antwoorden op mijn vragen destijds....wellicht hebben sommige ook iets aan mijn antwoorden gehad.

Hi, ook ik kom hier al heel lang niet meer omdat er vaak zulke dingen gebeuren, en dat is toch helemaal niet leuk, je wilt advies geven en krijgen, en zoals ik gelezen heb, heb je het niet makkelijk..
als je nou nog eens adviezen wilt, of gewoon gezelli en een stuk makkelijker wilt kletsen dan kan dat hier www.oudersforum.nl
(als je natuurlijk nog wilt)

liefs en succes met alles,

Terug
Bovenaan