iedereen bemoeid zich er mee, en heeft een andere mening

bedankt voor de lieve reacties
durfde niet goed de topic weer te openen omdat ik bang was dat ik de enige was.

en inderdaad bemoeienissen zijn er in elke vorm en maat, altijd wel een grijze moeke die   het allemaal beter weet.    

en opvoedingsbemoeienissen als ze er dan eenmaal zijn zijn ook niet mis.
nou ja ik denk dat we er maar mee moeten dealen.

OP EEN DAG ZIJN WIJ DE OUDE BETWETERIGE MOEKE

hihi

xxxxx

Hoi meiden,

Ik heb zelf ook een borstverkleining gehad, maar door middel van liposuctie en dus niet de teddybeertjes manier (vind ik het litteken op lijken als de hele borst is gereconstrueerd). Bij mij is er duidelijk gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk nog net zoveel kans heb om bv te kunnen geven als voor de operatie. Maar ook toen al (was 18, dus is 11 jaar terug, wat vliegt de tijd, haha) sprak men over de kans, ongeacht of je wel of geen operatie hebt ondergaan! Ik ga het dus ook gewoon proberen, maar zal echt wel een pak/blik kv in de ziekenhuistas stoppen, zodat we dat in ieder geval wel hebben!

Over de goedbedoelde adviezen, ik vraag zelf veel, zodat "oudere" mensen het gevoel krijgen dat ze erbij betrokken zijn, terwijl ik toch 9 van de 10 dingen gewoon naast me neer leg! Ik heb ook een aantal jonge vriendinnen met jonge kids of die zelf nog zwanger zijn en ook zij weten me toch te verbazen... Maar goed ik bepaal wat ik doe met wat iedereen me vertelt!

groetjes
Sas

Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, het is je eigen keus, maar ik wilde je even wijzen op de volgende linken, waar een ervaring staat van een andere jonge moeder die borstoperatie heeft gehad.

voeden na een borstoperatie, op www.bewustouderschap.nl en

ervaring voeden na een borstoperatie, op www.borstvoeding.com onder het kopje 'problemen oplossen en voorkomen' en dan 'borstvoeding na borstoperatie'.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan