iedereen foetsie??

Hiya mommas!

Ben er ook hoor, ben net wakker moest ff koffie zetten en Max uit de kattenbak vissen. (hij is niet zo onder de indruk van "baby hekjes" en trek dat ding met een resoluut gebaar voor de kattenbak vandaan) Oh dus als iemand nog een brilliantje kattenbak oplossing weet, haha ik hoor het graag.

Ajuus, ilja

Bedoel jij mij soms?? Haha,denk het niet (en alle dames die hier reageren zijn er allemaal wel frequent, toch?)

Maar gisteren was iedereen bezig met waar Cissy aan dacht en vandaag is het zulk mooi weer: lekker naar buiten dus (behalve de echte diehards dan)

Groetjes
Susan

This gewoon heerlijk weer hier!
Vanochtend naar de kinderboerderij geweest en een kadootje gekocht voor mijn oma. Dalijk nog met Tessa (als ze wakker wordt) een knutselwerkje voor oma maken! Na het eten nog een wandeling en dan lekker niksen op de bank!
Hubbie is nu eventjes weg en vandaar dat ik ff relax achter de computer!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

het is wel vaker rustig in het weekend valt me op, dan zijn toch de mannen thuis en worden er meer gezins-dingen ondernomen

het is wel zaak om te zorgen dat we niet een forum worden dat aan het versloffen is, zou wel errug jammer zijn...

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan