@iedereen ik zoek een bepaald boek heb even hulp nodig

A

Anoniem

Guest
Ik heb voor Feline een boek bijgehouden vanaf het moment dat ik zwanger
was tot ze en jaar was. Ik moet nu nog wel wat foto's plakken.
Bevallingsverhaal leuk omschrijven en een karakterschets maken.

Nu wil ik dat weer doen voor de kleine spruit die nu in mijn buik zit, maar ik kan nergens soortgelijk boek vinden.

Ik wil niet precies dezelfde (groene van Prenatal)

Wie o wie kan mij helpen??

groetjes Maris

hallo

Ik heb bij alletwee een 9 maanden dagboek bijgehouden dit is gemaakt door
Marianne Amelink en je kunt het bij de boekhandel kopen.
Je kunt er van iedere week wat inschrijven, foto`s inplakken en er staat zo van alles in wat met de groei van het kindje te maken heeft tot aan de bevalling toe.
Misschien is dit iets??

Groetjes bg

Hoi mariska,

Ik werk bij Babyplanet,en wij verkopen verschillende van deze boeken.
Morgen moet ik weer werken en zal dan   voor je kijken naar de titels enz..dan weet je wat meer!

Liefs,swinnie

@BG

Ik zoek niet een boek van 9 maanden, maar een verkort stukje over de zwangerschao en dan het eerste jaar van je baby, wel bedankt voor het meedenken.

groetjes Maris

@Swinnie

Super dank je wel dat je wilt kijken. Ik ben al bij verschillende zaken geweest, maar nergens hebben ze het.

groetjes Maris

Heb even voor je gekeken op bol.com en vond deze   baby's eerste levensjaar dagboek. En ik weet ook dat Prenatal meerdere dagboeken voor kindjes heeft.

Ik heb er 1 van pooh beer ook van Prenatal. En volgens mij hebben ze er bij de Hema ook 1.

Hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes Jiska

Hoi Jiska,

Ik ben echt een zeur hoor haha Ik heb dus een boek met een deel zwangerschap en daarna het eerste jaar van de baby.
Die hebben ze bij prenatal, maar ik vind het niet leuk om 2 dezelfde te hebben....

groetjes Maris

Hoi Mariska!

Ik heb voor je gekeken,
Dit boek sprak mij het meeste aan en volgens mij is dit ook wel wat je bedoelt.

De titel is:
Mam en pap vertellen over jou!
vanaf de zwangerschap tot je pubertijd

Het boek vol boeiende en ontroerende vragen dat je invult voor je kind vanaf de zwangerschap tot en met de pubertijd

Het is van Elma van Vliet,Spectrum.

Verder is er ook nog een boekje dat heet wat een ouder wil weten over baby"s eerste jaar hierin staat informatie en kun je maandelijks onvullen hoe de baby zich ontwikkeld,dit is va Dr Penny Preston.

Hoop dat je nu al wat wijzer bent...
Dat eerste boek lijkt me wel wat...maar ook veel werk hoor om dat bij te houden...maar wel een super herrinnering voor later voor je kindje!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan