@iedereen ik zoek een bepaald boek heb even hulp nodig

Hoi!

Ik vergeet er nog 1...

Baby"s eerste jaar geschreven door Cora Vos.

Hierin kun je ook bijzonderheden en notities in vullen en over de voeding/verzorging en gedrag van je kindje aantekeningen maken.

maar hier stond verder niks over je zwangerschap in.

doeiiiiiiii

p.s als je nog meer wilt weten over de boekjes hoor ik t wel!

Lieve Swinnie,

Je raadt het nooit, maar ik heb een boek gevonden!!!! Die van Mam vertel eens is over een langere periode en ik doe alleen het eerste jaar en een deel van de zwangerschap. Hij is wel heel leuk, maar dan heeft de een straks een miniboekje en de andere een dikke pil.... Misschien stom hoor, maar ik ben een tweede kindje en die hebben altijd minder foto's etc... hahaha
 Degene die ik nu heb heeft maar een klein gedeelte over zwangerschap, maar dat ga ik gewoon er zelf bij zetten waar ruimte is.

Wel bedankt voor de goede tips! Ik ga trouwens wel ook iets van een dagboekje bijhouden met bijzondere momenten en leuke uitspraken.

liefs Maris

hoi mariska,

welk boek is het nu geworden? Want ik heb ook voor Jelte het groene boek van de prenatal bijgehouden. Vond em ook erg leuk en fijn.
Ben benieuwd,

Gr. Sas.

Hoi Sas,

Het heet kleine huppel baby;s album en is van deltas. Het is wel erg weinig over zwangerschap, maar verder is het eerste jaar een beetje het zelfde als prenatal boek.
En achterin zitten een aantal bladzijdes en daar kun je wat extra's opschrijven.
Het had leuk geweest als prenatal net zo'n soortgelijk boek uitbracht maar dan andere kleuren enzo. Maar helaas.

groetjes Maris

Hoi!

Mochten er nog andere aanstaande mama's zijn die nog zo'n
babyboek zoeken, bij de Dirx drogisterij hebben ze er deze week 1 te
koop voor slechts € 4,99! Een blauwe voor jongetjes en een roze voor
meisjes. Zie foto om welke het gaat.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan