A
Anoniem
Guest
hallo dames..ik ben in verwachting van de eerste en laatst was ik even bij schoonmoeders en ze was niet lekker, ze zat tegen een griepje aan...nou als ik jouw dan maar niet aansteek zegt ze..ja zei ik en dan....als ik het heb dan heb ik het moet ik me dan de hele winter opsluiten totdat de kleine geboren is..ik bedoel..weerstand opbouwen schijnt goed te zijn..en ben niet zo van de benauwde..ik ben ook een dierenvriend in hart en nieren en van het virus toxoplasmose was ik op de hoogte, dus ik moest wel lachen om het verhaal van de topicstarter ( sorry, ben je naam vergeten ) kan ik het nog goed maken... Vindt het geweldig om te zien hoe overbezorgd mensen kunnen reageren..maar ik vindt het erg moeilijk om mensen die te bemoeizuchtig zijn ( zoals mijn schoonmoeder ) verder in te weven in mijn leven, die houdt ik uit zelfbelang wat verder van me af. Ik heb respect voor een ieder die zijn of haar leven wil bewandelen op zijn/haar eigen manier en ik hoopte dat mijn schoonmoeder dat ook kon doen bij ons, nog niet zo zeer op de eerste plaats vooor mij, maar meer voor manlief, want die verdient meer dan dat hem toekomt ( of niet ) nou goed, genoeg geloof dat dit ook een onderwerp weer is voor een ander topic..
groetjes
groetjes