iedereen op een rijtje

Ik ben Ank, 24 jaar en een jaar getrouwd met m'n jeugdliefde die ik 9 jaar heb.
Op 6 juli heb ik mijn NOD maar heb al wel hoogs waarschijnlijk een bevruchting gehad deze maand die is afgestoten. We gaan op naar ronde 4.

Liefs, Ank
 
hallo ik ben dus Debbert (Debora) ik ben 24 jaar en heb al een zoontje van bijna 3 jaar (Deejay) ik woon 5 jaar samen (met Richard)en we zijn 5 januarie gestopt met de pil!
ondertussen ben ik nog maar 4x ongie geworden en nu vandaag voor de 5dex ongie:S heb best een onregelmatige cyclus en heb 20 julie een afspraak bij de gyn.
Groetjuhs Debbert (Den haag)
 
Hoi, ik ben Bibi, ik ben 28jaar en ben sinds januari gestopt met de pil. Tot op heden nog nooit zwanger geweest. Ik woon 4 jaar samen met mijn lover. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus, soms een paar dagen later soms iets eerder. Ik heb een cyclus van 30-32dagen dus helaas toch wel een paar dagen langer dan gemiddeld. We gaan deze periode proberen om om de dag te klussen vanaf nu. Mijn NOD is 22 juli (mijn langste cyclus ga ik dan vanuit)Ik hoop dat we deze maand meer geluk hebben.

Kussies Bibi
 
Ik ben een weegschaal van 26jaar oud, mijn man is 28jaar oud. We zijn in september 1 jaar getrouwd maar al een lange tijd samen.
We zijn sinds mei 2004 gestopt met de pil.
 
Hoi,
ik ben petra;29 jaar en woon samen met marco,een hond en een kat. we zijn sinds november bezig om zwanger te raken van ons eerste kindje. in augustus gaan we trouwen. de laatste twee ongies kwamen erg raar op gang en bij de laarste was ik voor het eerst over tijd. vorige maand ben ik voor het eerst bij de gyn belandt en we wachten op uitslagen van mijn hormoonhuishouding en marco's sperma.
Mijn cyclus is dus momenteel wat rommelig(was 24 dgn) rond 11 juli is mijn nod. we wachten rustig af na 2 teleurstellingen(ongie kwam toch) en volop zwangerschapsverschijnselen.
gr. petra
 
hallo allemaal ik ben een schorpioen van 28jaar en mijn vriend is 33.nu bezig met ronde twaalf, word nu toch wel erg ongeduldig en onzeker.deze week naar de ha kijken wat hij er van zegt
groetjes.
 
Hoi,
Ik ben Tika en 23 jaar. Sinds mei van dit jaar ben ik gestopt met de pil. We zitten nu dus in ronde 3.
De 1e keer had ik een cyclus van 31 dagen en nu de tweede van 27 dagen.
We hebben nog geen kinderen.

Succes allemaal en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op het forum!

greets Tika
 
Hoi meiden,

Ik ben Iza. Ik ben 29 jaar en getrouwd, en we hebben nog geen kinderen. Ik ben een maand gestopt met de pil en als ik meteen een regelmatige cyclus zou hebben, zou ik aanstaande maandag (5-7) ongesteld moeten worden. Ik ben benieuwd.

Groetjes Iza
 
Terug
Bovenaan