Iedereen op een rijtje

Ik ben Irma, 27 jaar oud en we zijn eind maart gestopt met de pil. Ik heb ongeveer rond 20 juli mijn 4e NOD.
Nu voor de zekerheid alvast aan het klussen. Ik sta voor de klas en heb nu lekker schoolvakantie, dus heerlijk ontspannen. Wie weet levert het wat op. Liefs Irma
 
Ik ben Esme, 29 jaar en samenwonend met vriend, 2 honden en 2 katten. Ik ben begin mei gestopt met de pil en had een eerste cyclus van 24 dagen. Op 5 juli is de 28e dag van de 2e cyclus..We hebben het de eerste maand veilig gedaan om te weten wat mijn cyclus is en we houden het nu na de tweede maand bijna niet meer uit van de spanning.. Liefs Esme
 
Hoi hoi, ik ben 33 jaar en heb al 2 kinderen van 13 en 7. Nu willen mijn grote liefde en ik toch graag een 3e erbij. Ik had een Mirena spiraaltje en mijn nod is nu dus ergens in de 1e week van augustus. Ben niet echt zeker van mijn cyclus omdat ik net 6 weken ertussen heb gehad met alle klachten van zwanger zijn. Allemaal succes!
 
Hoi meiden,

ben dus Floor, 29 jaar getouwd en heb de afgelopen 1,5 jaar 5 miskramen gehad. Medisch schijnt er niets mis te zijn, althans ze kunnen niets vinden. Hoop nu weer zwanger te zijn, maar weet 6 juli pas meer.
Veel succes allemaal en tot op het maart forum (hoop ik)!

Groetjes Floor
 
Hoi,

Ik ben Inge, 31 jaar, mijn vriend is bijna 40 en we hebben een zoontje van 2. Ik ben in december met de pil gestopt, maar we zijn pas eind maart voor het 'echie' gegaan. Nu zit ik in de vierde ronde, heb op 10 juli mijn NOD.

Ik hoop voor ons allemaal dat het gauw raak zal zijn!
 
hoi,
ik ben kim ben 26 jaar samenwonend met jim (33). we zijn bezig zwanger te worden van ons eerste kindje. ik ben gestopt met orgametril (hormoonpil tegen endometriose) sinds begin augustus 2003 dus we zitten in ronde 12 nu!
heb 21 juli mijn nod!
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan