Iedereen weer in het ritme???

Hey!

Laat ik zelf maar het goede voorbeeld ook geven en zelf ook maar wat openen!
Zoals de titel al zegt: zitten we allemaal weer in het ritme van alledag? Werken, PSZ, KDV, nieuwe broertjes en zusjes die de regelmaat komen verstoren? Hier kwam de geboorte van Job precies samen met het begin van de PSZ weer en de peutergym... Gelukkig hadden we kereltje voldoende voorbereid op alle veranderingen die binnen 1 week plaatsvonden zeg! Thomas gaat wonderbaarlijk goed om met alles. Is echt een grote broer voor Job. Hij legt alles uit aan 'em: Kijk Job, een huis.... Kijk Job, dat zijn bomen.... Kijk Job, dat is de grote gele M en als je tandjes hebt mag je daar ook eten....! Dat mama in het ZH "logeerde" vond ie ook allemaal best. Het is gewoon een lief leuk klein mannetje, hahahahha!
Nina heeft het er wel iets moeilijker mee, maar dan voornamelijk wat Thomas had na de geboorte van Nina. Beetje paniekerig als papa of mama weggaat. Maar goed, we weten dat dat met veel aandacht en uitleggen en knuffelen ook weer over gaat. Nina is voor Job een reserve moedertje, zo schattig om te zien. Misschien dat dat soort dingen toch in de genen zit dan. Als Job huilt, gaat ze hem troosten, na de fles komt ze helpen boeren, en ze vertelt me zelfs als Job zijn sokjes uit zijn geschoven, hahahha!
En ik? Het is waar, een derde kindje "doe" je er echt even bij! Je bent veel makkelijker met alles ( zelfs ik ben nog makkelijker helaas) Je past je wat makkelijker aan aan alles. Het enige nadeel is dat we even niet zo makkelijk de deur meer uitgaan. We zijn gewend om elke dag minstens even langs de bakker te wandelen, en nu zitten we voornamelijk binnen of we gaan met zijn vieren de speeltuin in achter het huis. We hebben een mee-rij-plankje en we hebben al ontdekt dat ze er samen op passen. Alleen jammer dat mama zich dan een ongeluk duwt, WHAHHAHAH! Maar goed, het is mogelijk om 3 kindjes te gaan wandelen! "s middags rond half vier staan de tranen me nader dan het gelach, maar dat komt dan voornamelijk omdat ik gierend gek word van het lawaai dat die 2 produceren zeg! Daar kan ik dan echt even niet meer tegen, gelukkig is GJ erg lief en geduldig voor mij en kiddies! Hij gunt me als ie thuis is alle tijd die ik wil om even bij te komen en hij doet dan ( bijna ) lachend alles zoals ik het graag wil, de lieverd!

Maar goed, hoe gaat het bij jullie na alle vakantie perikelen?

Liefs, Marieke

hey
fijn dat alles zo goed gaat En sommigen dingen horen er ook bij he Ook ben ik soms voor de middag begint al kapot van de ochtend Een baby die soms alleen maar op de arm wil en anders de de hele ochtend brult Marek die denkt dat hij gewoon maar even mee zal doen zodat hij er zeker van is dat mama ook daadwerkelijk gek wordt hier hahaha.... Of er toch nog even voor zorgt dat wanneer Jens slaapt even kijkt hoeveel kabaal er nodig is om hem weer wakker te krijgen Maar meestal is het gewoon lekker genieten van mijn mannen en dat ik nooit meer op tijd op een afspraak ben en al het kabaal dat ze met 2 kunnen produceren neem ik er maar gewoon voor lief bij En vraag ik me af hoe het zal zijn als er straks 3 jongens (geloof niet dat mijn man wat anders kan producren namelijk hahahaha) hier rondllopen ....

Is inderdaad een heel onderneming he, met 3 kinderen op stap. Hier zijn het er slechts 2 dus dat gaat nog wel ;) Al moet ik zeggen dat de oudste wel voor 3 telt hoor, whahaha! Vandaag is mijn oudste weer voor het eerst naar school geweest. Ze heeft het leuk gehad en was blij haar vriendjes weer te zien. Nog niet in een ritme dus, maar dat zal snel genoeg komen. Ik zal blij zijn, want 8 weken schoolvakantie... pfffff... Nu is het eigenlijk dus pas mama's vakantie :D

Enne Mira, dat van dat brullen tot zuslief wakker is (mijn man produceert namelijk enkel meiden ;) ) dat ken ik wel. Heel irri. Gelukkig is ze er zo langzamerhand een beetje immuun voor geworden en slaapt ze gewoon weer terug in.

Liefs Leine

Hallooo,
Hier zitten we ook weer aardig in het ritme. Skip en Bo zijn tijdens mijn verlof en nu ook nog gewoon naar het kdv gegaan.. Heerlijk voor mama whaha en goed voor de jongens, blijven ze ook in het ritme.
Inderdaad is een derde kindje voor papa en mama veel makkelijker... ik schiet nu echt niet meer in de stress van een huilende baby... en dat was bij Skip wel anders toen ;)
Gelukkig is Lot heel makkelijk (tot nu toe) dus dat scheelt ook natuurlijk.
Skip is superlief voor zijn zusje, ontfermt zich als een grote broer over haar zusje. Laatst zaten we in de auto en mijn vriend mocht niet hard rijden want dat was gevaarlijk voor Lot en ook de radio moest heeel zacht, want dat deed anders pijn aan de oortjes van Lot... LIEF!!!!
Bo is wat hardhandiger en geeft ook veel kusjes en aaitjes maar......... dat gaat niet altijd even zachtzinnig... goed opletten dus.
En dat je af en toe gillend gek wordt van de ruziende en/of lawaaimakende broertjes (of zusjes) is hier heeel herkenbaar!!!
Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan als de derde er zich mee kan gaan bemoeien whaha.
Maar tot die tijd genieten we hier ook heel erg van de jongens en hun zusje... voor we het weten wordt Skip alweer vier en gaat hij naar de basisschool aaaaaah!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Hallo!
Hier komt het ritme er ook aardig in! Thomas gaat ook lekker naar de psz. Dus dan heb ik lekker 2 ochtendjes samen met mijn lieve kleine Sanne. Ik merk echt het verschil. Ze is ook echt een dame. Sneller drama maken haha. Oh en ze houdt zo van gezelligheid. haha. Gelukkig houdt mama daar ook van. Moet eerlijk bekennen dat het me meevalt qua drukte. Thomas is aardig makkelijk en begrijpt ook aardig dat hij nu de aandacht moet delen. Zo dan ga ik nu ff een bakkie drinken, de kleine meid in bad doen en dan de fles!! haha
Liefs Esther

Heey

Hier gaat voor mn gevoel het ritme steeds slechter juist, hoe zwangerder ik word hoe meer ik me afvraag hoe anderen in godsnaam hun huishouden, kindjes verzorgen, sociaal leven en ook nog eens gaan werken. nog sterker, hoe doe je dat straks met 2 kinderen!? Voor mn gevoel gaat t huishouden hier als 1 op n steeds lager pitje, lijkt wel of ik er niet aan toe kom. Ben ook wel veel moe en iets ondernemen met Sep is al energievretend genoeg nu. Pff dit klinkt heel negatief terwijl het op zich best goed met me gaat maar dit speelt wel steeds vaker door mn hoofd. Hoe doen jullie dat?

uhm marieke
ik vind nergens een bericht van je wanneer je ben bevallen. ben wel beneiuwd na gewicht en lengte van job.
in ieder geval nog van harte gefeliciteerd.

iris mag volgende week weer naar de psz vor 4 dagdelen ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

groeten petra

Terug
Bovenaan