iedereen zwanger??

A

Anoniem

Guest
he meiden, moet ff mn hart beetje luchtten...

voor mijn gevoel is iedereen zwanger, gisteravond bij vrienden gezeten, is er al weer een zwanger. nou weet ik natuurlijk niet hoelang ze er precies over gedaan hebben..maar voor mijn gevoel is iedereen zwanger, behalve ik..:( hebben jullie dit ook wel eens?

ok, dit lucht op!:)

groetjes Bloem

Hey Bloem!

Join the Club!! Hier ook zo iemand!!
Het is onze verbeelding hoor!! Het komt omdat je er zelf zo mee bezig bent en het zo graag wilt, en daarom let je ook op allerlei dingen!!. Ik zie elke kinderwagen lopen hoor!!!

Ach, je moet maar zo denken...onze tijd komt ook!! Maar ja....die ongeduldigheid .....

Ik wacht met je mee!!

Mama30

Helemaal mee eens! Je ziet en je hoort niet anders. Sinds ik plannen heb lijkt het wel of iedereen dit heeft en al gelukkig zwanger is.
Maar als ik terug denk lette ik nooit op andere. Maar NU vreselijk. Hahaha

Groetjes Marjolein

Dat heb ik nou ook. Ik zie overal zwangere vrouwen of stellen met n klein baby'tje. En dan denk ik inderdaad ook:is iedereen zwanger behalve ik???
Maar ik denk dat het ook meer opvalt nu je er zelf mee bezig bent.
Maar ik begrijp en voel helemaal wat je voelt!!!

Liefs Arina

Hoi Bloem,

Heeeeel herkenbaar! twee vriendinnen van me zijn zwanger en ikke nog niet. Wel weet ik dat de ene er zo'n drie jaar over gedaan heeft..... over geduld gesproken!
Laatst was ik in de dierentuin en dan zie je overal mensen met buggies met lieve kleintjes erin en denk je dat je zowat de enige bent die nog niet een hummeltje heeft!
Tuurlijk is t niet waar, onze tijd komt ook wel! (hoop ik).

Groetjes Wietske

Bij mij op het werk lijkt het wel  besmettellijk, alleen ben ik niet vatbaar volgens mij. Vorige maand is er een collega bevallen, de 2e is nu net met verlof en nr 3 en 4 hebben ook net laten weten dat ze zwanger zijn. En dan een baas die vraagt of er bij ons ook plannen zijn...
Gisteren ook nog mijn zwager en schoonzus die aankondigden dat nr 3 eraan komt.
Uiteraard allemaal van harte gegund, maar wil zelf ook zo graag.

Groetjes Mel

Dag allemaal,

Ik weet precies wat jullie bedoelen. Voordat ik de 1e keer zwanger was waren er in mijn omgeving ook allemaal zwangeren. Heerlijk was het om er ook bij te horen. Helaas heb ik 2 keer kort op elkaar een miskraam gehad. Een van de dingen waar ik bij stil sta mocht het een 3e keer wel goed gaan, dat het voor andere vrouwen heel moeilijk kan zijn om mij te zien dan, ze weten ook niet wat wij er allemaal voor hebben moeten meemaken.
Het zal echt niet bij iedereen zo zijn, maar achter veel zwangerschappen zitten meer verhalen dan je denkt. Ook bij jullie als het lukt.

Shanaz

Nou dan ben ik iig net de enige;) en ik gun het iedereen ook van harte!

gister in de winkel hoorde ik ook twee dames kletsen(helaas)   " ow ja..bij ons kom de tweede in februari, och wat leuk bij ons in maart"
weer twee zwanger.

op mn werk (ziekenhuis) werd er ook iemand met vage klachten opgenomen..nu blijkt ze 12 weken zwanger te zijn..

haha! en andere momente kan ik weer prima wachtten! onze tijd komt nog wel. en als we lekker met zn tweetjes op de bank zitten geniet ik er heerlijk van, lekker met zn tweeen.

toen ik stopte met de pil hoor ik me nog zo zeggen: het is vrij normal dat we er een jaar over moeten doen we zien wel hoe het loopt". We zijn nu 4 mnd verder..haha ik wist niet dat ik het zó graag wou

Het is fijn dat we met elkaar kunnen wachtten!! succes allemaal en veel plezier met klussen!:)

liefs

Terug
Bovenaan