iedereen zwanger??

Hoihoi

Ik werk ook nog eens in een supermarkt. K zie dus vaak zwangere vrouwen en vrouwen met baby;tje.
Sommige zwangerschappen maak je dan ongeveer vanaf t begin mee, das wel leuk, kan alles beetje in de gaten houden haha.
Maar inderdaad wel t idee dat iedereen zwanger is behalve ik ..
SUcces iedereen

Liefs

Dit is ongelofelijk herkenbaar. Ik leef helemaal met je mee. Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Mijn man zegt altijd: "Onze tijd komt nog wel..." En daar hou ik me nu aan vast. Maar ondertussen voelt het wel ontzettend vervelend.

Hallo iedereen,

Hier nog een die overal zwangeren en lieve babytjes ziet.

Heel normaal als je zelf bezig bent denk ik. Onze tijd komt vast ook nog wel.

x-vlinder

Heel herkenbaar hoor. Zo had ik vandaag mijn dagje ook wel.

1) Een kind bij mij in de klas had een broertje gekregen. Dus druk in de weer hiermee.
2) Buurvrouw en buurman zijn opa en oma geworden, dus kaartje brengen.
3) Kraamkado voor bijna uitgetelde vriendin afgemaakt.

Verder hoor ik het nu ook steeds vaker of lijk ik het nu steeds vaker te horen.

Nu wij nog!

Liefs,

Twinkel3

haha, grappig zeg al die reacties.

Inderdaad, nu wij nog. maar dat komt vast wel. Heb net een slide show met foto's over mn mannetje en mij gemaakt, best heel leuk..
eerst verkering, verloofd, getrouwd..tsjah, kan m dus nog niet helemaal afmaken. komt wel!

heb een van deze dagen mn ei denk ik...deze mnd voor het eerst met ovu testen, maar ik weet niet of t zinvol is, wil toch om de dag klussen. Maar mss wel goed om te weten wanneer mn ei precies is.

liefs

ja,
heb hier ook 'last' van.
het lijkt wel of ik een speurneus voor zwangere vrouwen heb.
zie ze overal.
en dan al die kinderwagens...
maar daar hebben we dus allemaal last van.
kdenk dat het straks heel onwezelijk is om er ook 'bij te horen'
mijn vorige zwangerschap genoot ik niet zo, was erg misselijk.
is helaas een miskraam geworden.
kdenk dat ik er nu heel anders tegenaan kijk, en het ook anders ga beleven als het weer raak is.
ik zou vandaag trouwens uitgerekend zijn...
k krijg vandaag geboortekaartje van een vriendin die gelijk met mij zou lopen.
is wel even slikken.

sterkte allemaal

Hier ook zo iemand! Hoorde dat 2 ex collega's zwanger waren. Toen wist ik dat ik ook net zwanger was, dus was al blij dat ik t dan ook bijna kon vertellen. Helaas dan mk gekregen. Maar die 2 meiden hebben er ook moeite voor moeten doen.
1 collega heeft 1 kindje, 2e x miskraam, 3e x zwanger maar net voor geboorte is kindje in buik dood gegaan. En nu weer zwanger 4 mnd
Andere collega nu 5 maanden,en ik hoorde achteraf dat ze via IVF zwanger is geraakt. En ze zei altijd dat ze geen kinderen wilde. Waarschijnlijk haar manier om van die vervelende vragen af te zijn.
Zo zie je maar, het gaat niet bij iedereen zo gemakkelijk
Ik was na 1e ronde zwanger (1e kindje) helaas dan na 7 weken miskraam.
Onze tijd komt nog wel!

Terug
Bovenaan