Ieders korte up-date?

A

Anoniem

Guest
Hey dames!

Hoe staan jullie er momenteel allemaal voor?
Hier nog 2 dagen te gaan, ik hoop écht dat hij of zij komt op de 1e!!!!

Vanmiddag bij de vk bleek dat het kindje een pond gegroeit is in 2 weken. Wow, dus we gaan van een klein naar een stevig kind.
Ach ja, wat is klein en wat is groot, he?

Heb continu ongi -pijn in onderbuik en probeer zoveel mogelijk te rusten!

Houden jullie het nog een beetje uit verder?

Groetjes en kom op he?!

hoi

nou ik ben morgen 36 wk,en heb flink wat indalingsweeen   en regelmatig harde buiken.gelukkig geen last meer van mijn bekken en   moet vrijdag weer naar de vk.ze hebben de kleine vorige keer geschat op als 40 wk uitloop op 7/7,5 pond,dus das netjes.ben nu 17 kilo aangekomen.gr wendy

was vandaag in het ziekenhuis voor controle

hij was weer 800 gram aangekomen zo schatten ze hem nu op 3600 gram en ik was maandag 36,,, nu gaan ze maandag kijken of de boel rijp is zo ja mag ik bevallen zo nee dan spreken we wat af ,,,,, ik moet ook rekening houden met een ks zei hij als er te veel risico is dan grijpen we meteen in ,,, ik dacht alleen maar doe maar kan me niet schelen ik ben al blij dat het einde in zicht is loop al een week mank omdat ik gewoon zo zwaar ben dat me voeten het niet trekken en snachts kan ik niet slapen volgens de gynocoloog vandaag omdat het me bekken zijn ,,, dan die slapende handen en dat prikken voor suiker en nou hou maar op ben zo blij als hij er uit is!!!!

veel liefs cora

was vandaag in het ziekenhuis voor controle

hij was weer 800 gram aangekomen zo schatten ze hem nu op 3600 gram en ik was maandag 36,,, nu gaan ze maandag kijken of de boel rijp is zo ja mag ik bevallen zo nee dan spreken we wat af ,,,,, ik moet ook rekening houden met een ks zei hij als er te veel risico is dan grijpen we meteen in ,,, ik dacht alleen maar doe maar kan me niet schelen ik ben al blij dat het einde in zicht is loop al een week mank omdat ik gewoon zo zwaar ben dat me voeten het niet trekken en snachts kan ik niet slapen volgens de gynocoloog vandaag omdat het me bekken zijn ,,, dan die slapende handen en dat prikken voor suiker en nou hou maar op ben zo blij als hij er uit is!!!!

veel liefs cora

HOIHOI,

zal ik dan ook nog maar ff klagen???
Ben nu 38w3d en heb er ook echt genoeg van...
Mijn kindje ligt er helemaal klaar voor; volgens mij ligt ie zo laag als maar kan zonder eruit te vallen... Alles daar beneden voelt beurs, alsof ie steeds met zn koppie heen en weer gaat achter mn schaambot (AUW).
Ik kan niet meer normaal bewegen: als ik me omdraai moet ik er echt aan denken mn beide benen mee te nemen anders heb ik het gevoel dat ik uit elkaar scheur, maar als ik zit kan ik mn beneb weer niet over elkaar leggen...
Ben snachts elk uur wakker en heb dan ook last van die irritant slapende handen
En dan nog die vage krampen, zeurende buik en rug pijn en pijnlijike voorweeen...
Verder waggel ik als een eend en kan ik niet wachten tot ik weer eens een normale knuffel aan mn zoontje kan geven...

Ach we zitten echt in het einde zwangerschaps blues...
Maar een ding is zeker: ooit komen ze eruit!

Sterkte met de laatste lootjes en de aankomende bevalling!
Liefs Nika

Hai hai,

Ik was gisteren bij de verloskundige en alles was goed. Ons hummeltje is netjes ingedaald en ik mag vanaf vandaag ook thuisbevallen. De verloskundige schatte ons kleintje op zo'n 6 pond.
Ben nu precies 37 wkn. en ik heb het idee dat het nu een beetje 'wachten' wordt.. Gelukkig heb ik nog genoeg te doen, al nemen de zenuwen ook wel een beetje toe. Droom steeds over de bevalling e.d. hihi
Suc6 allemaal!

Liefs Marleen

Meiden!

Wij die klagen moeten wachten dussss ik ga niet klagen hahaha
Maar wens wel dat het niet zo lang meer duurt...vandaag 37+5.
Morgen naar de gyn en dan kijken of ik al iets ontsluiting heb..
Ik slaap ook zo akelig, draaien in bed ook een klus van hier tot Tokyo, idd niet vergeten mn benen mee te nemen want het is net of ik bij mn schaambeen in 2en splijt.

Voel ook een zware druk beneden, hij valt er nog niet niet uit, zo voelt het..
Maar we wachten af morgen is het November dusss dan begint het voor ons November mama's wat op te schieten...

Geduld......maar dat hebben we niet meerrrrr hahahaha

hoi dames

ik loop sinds gisteren met vreselijke krampen (een ongesteldheidsgevoel) rond...

Probeer er niet te veel aandacht aan te schenken en te genieten van het heerlijke herftweertje. Vanmiddag gaan we lekker shoppen voor de verbouwing in januari....

Ik hoop dat onze kleine nog blijft zitten tot zaterdag. Dan ben ik 37 weken.

Sterkte en succes iedereen!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan