Ieders korte up-date?

Vandaag kontrole gehad bij de verloskundige:

Het kindje ligt gefixeerd, het hartje klopte goed, kindje groeide goed.
Bloedwaarden, bloeddruk en urine prima.

Ik vertelde dat ik afgelopen zondag op maandag last van voorweeën had gehad en ze zei dat ze inderdaad aan mijn baarmoeder kon voelen dat er wat weeënactiviteit was.
Ik moet nu rustig aan doen en hopen dat het inderdaad niet eerder komt dan 15 november (keizersnede).

Nu dat had ik zelf ook al allemaal  bedacht/gevoeld en heb zelf het idee dat het zich best weleens voor 15 november kan aandienen....

Groetjes Renata.

Ik ben ook ongeduldig aan het wachten. Morgen 37 weken. Ik heb gisteren de klossen en ondersteek gehaald. De klossen zetten we vandaag onder het bed en vanaf vandaag zal ik ook slapen met een matrasbeschermer voor het geval m'n vliezen breken in bed.

Die kleine mag wat mij betreft echt komen hoor. Ik ben die grote buik nu echt zat. Ik heb gisteren een liggingsecho gehad en alles zag er goed uit. Wat ik wel vreemd vind is dat een heleboel van jullie te horen hebben gekregen hoe groot het kind ongeveer is (het gewicht althans). Maar mijn vk heeft het bij mij niet erover gehad. De volgende keer ga ik het vragen, want ik ben wel benieuwd hoe groot het kindje ongeveer is.

Nou meiden, succes met de laatste loodjes,

Pris

Hallo

ik ben morgen uitgerekend, heel spanend, zou het mischien toch op de uitgerekend datum komen? Ik moet morgen op control en wil vragen als ze me kunnen beetje helpen ( stripen) Alle kwaltjes wat jullie hebben ( met slapen, pijn in bekken   en zo ) heb ik als zo 4 weken en het word maar erger iedere week. Afgelopen zondach s'nachts dacht ik dat het begonen was, ik had 3 uur lang weeen om de 5-7 min maar de pijn heeft niet doorgezet.

Mijn dochtertje van 2 is ook nog verkouden en heb hooge koorts, dus afgelopen nacht bijna niet geslapen en heele dach met haar op de bank, ze wil alleen maar vastgehouden worden.

Ik hou jullie op de hoogte hoe het bij de gynecoloog was.

Kom op he, nog ff volhouden he?

Groetjes boontje

Dag meiden,

hoe staan jullie er voor, is het nog een beetje uit te houden?
Hier veel harde buiken, baby drukt zich zelf er bijna uit lijkt wel!
Gisteren een euh.. gezellig avondje gehad zeg maar! Misschien helpt het wat?
Morgen naar de vk, kan je daar ook een verzoek indienen om te strippen of iets dergelijks? Of zeg ik nu iets heel stoms?

Nou hoor het wel weer!

Groetjes!

Hee hallo... Hier alles nog rustig, nou ja de kleine is druk in de weer, is afgelopen week nog lekker om z'n as gedraaid. Ben vandaag 37 wk. Vrijdag was alles goed bij de vk. Kindje groeit op schema en is ingedaald. 2 weken terug hadden ze hem op 4 pond geschat, ze verwachten een kleintje van zo'n 6 pond. We zullen zien. Nu ik thuis ben lijkt wel of mijn buik geexplodeerd is. Had de hele tijd een mooi klein buikje, maar nu niet meer.... Zit ook erg in de weg, vooral met slapen en aankleden... Krijg ook steeds meer last van m'n rug en schaambotje.... We gaan afwachten... Hoop wel dat het niet al teveel uit gaat lopen....

hallo allemaal,

Bij mij gaat het met up's en down's.Heb al veel last van voorweeen
maar na een paar minuten verdwijnen ze weer en lijkt er niks aan de hand.
Ben nu 38 wk en twee dagen en onze kleine werd afgelopen woensdag
geschat op 6 pond en is al erg diep ingedaald.

Heeft 1 van jullie ook wel eens last gehad van steken onderin?
Had het gisteravond een tijd achter elkaar, maar het is nu weer weg.
Wel vandaag nog flink last van mn rug maar ja, het is maar afwachten
wanneer het echt goed doorzet.
Hoop dat het met de rest van jullie ook goed gaat en sterkte
nog met de allerlaatste loodjes.

liefs christa

hoi gabrielle

je kan het altijd vragen,maar als het daar binnen nog niet week is dan schiet dat niet op zeggen ze. maar ik hoop voor je dat dat wel is,en dat ze morgen gaan strippen en dat je erna gelijk aan de gang gaat. succes gr wendy

Hoihoi,

hier is het ook nog rustig...
Vrijdag bij vk bleek mn kleine weer iets omhoog gezwommen te zijn en ligt dus niet meer totaal ingedaald: balen, maar zegt niets over de bevalling....
Heb wel erg veel last van mn bekken en mn schaambot: zo erg dat ik gister ff in tranen uitbarste... Ik wil ook nog zoveel, maar dat lukt gewoon vaak niet door de pijn (ben normaal juist helemaal niet klein zerig...)
Mijn mannen zijn vandaag ff lekker naar de dierentuin zodat ik een beetje rust heb: nu nog proberen echt rust te nemen: heb de neiging te gaan opruimen en aan mn huiswerk te gaan, maar heb me voorgenomen alleen maar op de bank te gaan hangen...

Nog een weekje tot de uitgerekende datum: ik ben benieuwd...

@ Gabrielle: Ik zal voor je duimen dat t niet te lang meer duurt...

Liefs Nika

Terug
Bovenaan