iemand al afspraak voor echo?

Wij mogen 3 sept voor de eerste echo dan zijn we 10 weken, en dan 2 weken later nog een keer, maar daag heb ik nog geen afspraak voor. vind het erg spannend het is onze eerste!!

succes allemaal, in iedergeval leuke vooruitzichten, alleen wachten duurt lang he??

Wauw c9451!! Wat ontzettend fijn voor je!!
Ja dan hebben wij ongeveer hetzelfde mee gemaakt. Ik 3mk en 1bbz. Ben nu ook heel erg bang hoor, we kunnen echt nog niet blij zijn, is teveel voor gebeurt...
Maar wat een super.nieuws voor jou!
Dat geeft.weer hoop :)

Iedereen heel veel succes en hoop voor ons allemaal op mooie echo s!

Ik kon ook écht niet meer blij zijn bij positieve tests! Idd veel voor onze kiezen gehad, net als jullie, je vertrouwen is gewoon weg... Wat een stress had ik gister voor de echo, misselijk van de stress ipv de hormonen!!! Nu natuurlijk meer gerustgesteld, maar mag gelukkig komende woensdag weer voor echo, om zo mezelf ervan te overtuigen dat t dan (hopelijk) nog steeds goed gaat. De gyn zei dat ik wekelijks mag komen als ik dat wil! Heel chill! Nou, goed broeden Butterfly, en de rest!

ik werd deze week gebeld dat ik al volgende week (28 aug) voor een echo mag komen, dan ben ik nog maar 6wk, 5dg maar er is een echoscopist in opleiding die vroege echo's wil doen. hopelijk zien we dan een hartje kloppen!
wij zijn vooral benieuwd of t er één wordt, vorige keer was t een tweeling.. ;-) maar goed, als ik lees over mk enzo, dan hoop ik vooral dat t allemaal goed is!!
met tien weken heb ik dan de 'officiele echo' dat is 25 sept

Nee echt he, ben echt zo bang, heb echt de hele dag.continue een trekkende onderbuik. Had ik.de afgelopen keren ook dus dit.voelt voor mij zoo niet lekker :-(
Maar ja, kan niks anders doen dan afwachten....

@Butterfly, ik had ook alle keren last van mijn onderbuik, deze x dus ook.... In ons geval was t nooit een positief signaal. Maar deze x was alles t zelfde als de vorige keren muv bloedverlies. Dus t zegt idd niks!

Terug
Bovenaan