Iemand al een voorgevoel Jongen/Meisje?

Leuk om misschien een lijstje te maken en kijken of het uitkomt?

Moet iemand alleen een lijstje maken, lukt me niet... sorry wel een leuk idee maar het uitwerken kan ik hier niet.

Ik denk dat het een jongetje is en de reden: omdat ik nu een andere zwangerschap heb en misselijk ben.

groetjes Maris

Ik denk een meisje bij mij.Misselijkheid is minder en de vermoeidheid ook en mn hele voorhoofd zit vol pukkels, terwijl ik die nomaal nooooit heb!
Ook omdat ik bij Joris heel erg twijfelde over een meisjesnaam en de jongensnaam bijna meteen vast stond. Nu staat de meisjesnaam vast en heb ik voor een jongen nog niet echt een idee!
Beetje primitieflijstje, misschien kan iemand anders een betere maken?

Mariska
Jongen

Miekje      
Meisje

Ik heb het voorgevoel dat we een meisje krijgen, maar vraag me niet waarom... ben nog niet eerder zover geweest dus heb geen vergelijkingsmateriaal oid. Is gewoon een voorgevoel...

duss...

Mickey: een meisje

liefs!!!

Ik vermoed een jongen. Ik heb een jongen en een meid en deze zwangerschap lijkt tot nu toe het meeste op die van mijn zoon. Zelfde golvende misselijkheid en zin in vet/hartig eten. Bij mijn dochter was ik veel misselijker en constant en had zin in zoet. Maar goed, je weet het nooit?!

Naam
Vermoeden  geslacht

Mariska
jongen

Miekje
meisje

Mickey
meisje

Derdeenlaatstekeer
jongen

Jannie
jongen

Hier een lijstje! Ik denk een jongen dus maar begin wel te twijfelen... We hebben - als alles goed blijft gaan uiteraard - 31 oktober de 20-weken echo en dan weten we het!

Groetjes Jannie

Hoihoi!

Ik ben vandaag 9 weken en 5 dagen zwanger, en heb echt het idee een meisje te krijgen! Geen idee waarom ik dat denk, maar we zullen zien hihi!

Liefs
Mitsj

Naam
Vermoeden  geslacht

Mariska
jongen

Miekje
meisje

Mickey
meisje

Derdeenlaatstekeer
jongen

Jannie
jongen    miranda                                    meisje                    

hoi leuk dat lijstje maar ik kan hem niet helemaal copieren dus heb het zo geprobeerd lukt niet helemaal wil iemand het verbeteren ? ik denk zelf ook een meisje al is mijn zwangerschap wel anders als met mijn dochterje. volgens de echo wat je nu kon zien zei de echoscopieste ook dat het een meisje werdt.

Terug
Bovenaan