Iemand al een voorgevoel Jongen/Meisje?

Hallo meiden,

Ik ben nieuw op deze site.

Ik heb een dochtertje van 4, en 16 weken zwanger van nummer 2.

Ik denk dat ik nu een jongen krijg. De zwangerschap tot nu toe is compleet anders.
Veel last van misselijkheid gehad, en mijn gezicht vertoont geen pukkels had ik bij de eerste wel.
Mijn docherjte wil graag een zusje en mijn man een zoon, dus ja wat gaat het worden. Als het maar gezond is dat is het belangrijkste. Ik zelf denk dat het een jongen wordt.

Groetjes

Corrie

Naam
Vermoeden  geslacht

Mariska
jongen

Miekje
meisje

Mickey
meisje

Derdeenlaatstekeer
jongen

Jannie
jongen

Mitsj
meisje

Mirandamm
meisje

Juud
meisje

Ci lo
jongen

Marcia
jongen

Anne81
meisje

hallo,

Eigenlijk heb ik geen idee wat het gaat worden! Mijn vorige twee zangerschappen waren zo verschillend en het leverde allebei een jongen op. Mij man heeft wel altijd gezegd bij allebei dat het een jongen werd en hij had dus gelijk. Nu lijkt de zawangerschap het meest op de eerste, maar mijn zoontje roep vanaf het begin dat het een meisje wordt en mij man ook. Dus vandaar dat ik het ook maar denk! Ik ben wel errug nieuwschierig, maar manlief wil het niet weten, dus dat moeten we nog uitvechten! Als hij nee blijft zeggen blijft het een verrassing tot de bevalling, alleen wil ik het ook niet weten. En ik vindt drie jongens ook erg leuk, dus het maakt met ook helemaal niet uit!

Naam
Vermoeden  geslacht

Mariska
jongen

Miekje
meisje

Mickey
meisje

Derdeenlaatstekeer
jongen

Jannie
jongen

Mitsj
meisje

Mirandamm
meisje

Juud
meisje

Ci lo
jongen

Marcia
jongen

Anne81
meisje

Karindylan
meisje

hoi nou ik krijg een meisje. dus wij zijn blij. je hebt nooit 100% zekerheid zegt de gynaecloog maar ja mischien nog es een pretecho en dan maar effe goed inzoemen haha.

Ik heb gisteren te horen gekregen dat we een dochtertje krijgen! was na de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Ook was alles goed.Wat een enorme opluchting, na een nare ervaring. Ik ga nu eindelijk, na 16 weken, echt genieten van mijn zwangerschap!!

Ik dacht al dat het een meisje zou worden, want dat kwam uit zo'n Chinese horoscoop. Geloof daar normaal niet zo in, maar vorige keer klopte het ook...

een blije paulien

Hallo,

Ik ben nu 17 weken zwanger en heb het gevoel dat het een meisje gaat worden. Ik heb al 2 mannetjes dus het zou leuk zijn, al ben ik met een 3e mannetje natuurlijk ook superblij! Maar mijn oudste zoontje roept ook al vanaf het begin dat het een meisje gaat worden. Hij mag ook mee naar de 20 weken echo dus dan zal ook hij weten of zijn voorgevoel klopt.....Mijn oudste zou graag een zusje willen maar mijn jongste wil alleen maar een broertje, haha.

Liefs Wendy
(mama van Noah en Danio en 17 weken zwanger)

Terug
Bovenaan