iemand bekend met het camping bedje/tentje deryan?

A

Anoniem

Guest
hallo, is er iemand bekend met het campingbedje deryan het is een soort tentje waar je baby inligt. lijkt me erg makkelijk omdat hij supersnel in en uitklapbaar is, en hij is erg licht. Breng me dochtertje  naar me zus en me moeder voor oppas, en dit lijkt me erg makkelijk om mee te nemen.
Maar is het ook handig in gebruik, veilig en prettig?
groetjes

Hoi,

Ik ben er nog niet echt mee bekend maar wij hebben hem op de negenmaandenbeurs aangeschaft. Wij willen hem gaan gebruiken in de caravan en ook eventueel als ons dochtertje ergens gaat logeren. Ik heb hier en daar al wat mensen gepolsd en de reactie die ik heb gehad waren allemaal positief.
Wij hebben wel meteen de peuter variant gekocht omdat je daar wat langer wat aan hebt. Op de negenmaandenbeurs hebben wij de deluxe variant met een opblaasbaar luchtbedje, pompje, slaapzak en tas gekocht voor 50 euro normaal zijn deze 85 euro. Ik weet niet of je daar nog wat aan hebt maar toch.

Groetjes
Inge

Hay,

Het campingbedje is echt een uitvinding. Idd lekker makkelijk om mee te nemen en in het gebruik super. Voor onze kleine man hebben we het nu een keer voor de zomervakantie gebruikt (geen muggen die binnen kunnen komen) en voor logeerfeestjes.
Lekker compact en veilig. Dus; zeker een aanrader!!

Groetjes,
Nancy

Wat voor soort campingbedje is het dan. Vind nl die opklap dingen maar niets. Van de zomer gaan we met de caravan weg dus ik zoek een bedje die veilig op de caravanbed kan staan.Ik durf Eva dan nog niet los in de caravanbed te doen.

Liefs Linda.

Hoi Linda,

Het is een soort minitentje dat je in een gooi opzet. Er zit onderin in een apart vak een luchtbedje dat je zo hard en zacht kan maken als je wilt. Dit zit apart dus je kindje kan nooit onder het luchtbedje komen. Je hebt een peuter en een baby uitvoering. Zo als gezegd zijn wij gegaan voor de peuter uitvoering. Wij gaan ons dochtertje er straks gewoon in een slaapzak die we nu ook in haar bedje gebruiken in leggen. We kregen op de beurs nog de tip dat je het slaapzakje dat erbij zit ook maar half kunt gebruiken zodat ze er niet onder kan komen en dan heb je een soort van dekentje.
Wij gaan hem straks ook op het extra bed in de caravan leggen en gebruiken dan ons gewone campingbedje als box in de voortent.
Als je meer wilt weten kun je kijken op www.deryan.nl.
Ik hoor graag of het je wat lijkt.

Groetjes
Inge

Hoi Allemaal,

Ik heb dit een tijdje geleden ook gezien en ik ga ook de peuterversie er van kopen. Handig voor als we met de boot weggaan, maar ook om mee te nemen als je op visite gaat en ze moet ergens slapen.

Weten jullie of er ook ruimte is dat je het tentje vast zet?

groetjes Mariska

Nou hij lijkt me ideaal en het is eigenlijk precies zo als ik het me had voorgesteld. Nou ben ik nog een beetje ouderwets en koop ik liever iets in de winkel dan van internet . De babyzaak bij ons verkoopt hem niet hebben jullie een idee of moet ik hem toch via internet bestellen? Oja het vliegennetje zit ie  helemaal dicht ik bedoel kunnen ze niet met hun hoofdje er achter blijven zitten ( heb vroeger iets naars meegemaakt op de camping) en hou eigenlijk niet van netjes.

Liefs Linda

Oh heb nog even goed op de site gekeken en het netje lijkt wel vast te zitten.

Liefs Linda,

Terug
Bovenaan