iemand bekend met het camping bedje/tentje deryan?

quote: carolinda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 20:35:29'));

Nou hij lijkt me ideaal en het is eigenlijk precies zo als ik het me had voorgesteld. Nou ben ik nog een beetje ouderwets en koop ik liever iets in de winkel dan van internet . De babyzaak bij ons verkoopt hem niet hebben jullie een idee of moet ik hem toch via internet bestellen? Oja het vliegennetje zit ie  helemaal dicht ik bedoel kunnen ze niet met hun hoofdje er achter blijven zitten ( heb vroeger iets naars meegemaakt op de camping) en hou eigenlijk niet van netjes.

Liefs Linda

Hoi Linda,

Ik weet niet waar je woont maar hier in Apeldoorn zit aan het kanaal een babykamerpaleis (een babyspeciaalzaak) en die verkoopt hem wel. Ook heb ik hem al eens in zeeland bij een kampeerspeciaalzaak gezien. Misschien is er daar een van te vinden bij jullie in de buurt.

Ik hoop dat je hem kunt vinden.

Groetjes
Inge

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:50:11'));

Hoi Allemaal,

Ik heb dit een tijdje geleden ook gezien en ik ga ook de peuterversie er van kopen. Handig voor als we met de boot weggaan, maar ook om mee te nemen als je op visite gaat en ze moet ergens slapen.

Weten jullie of er ook ruimte is dat je het tentje vast zet?

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

We hebben even voor je gekeken. Er zitten aan de onderkant vier grote lussen waar je volgens mij normaal gesproken haringen in kunt doen om hem vast te zetten maar misschien kun je hier anders voor verzinnen zodat het voor jullie ook werkt.

Veel succes en wij hebben van een vriendin van mijn zusje gehoord dat zij hem helemaal geweldig vind. Zij gebruikt hem al een tijdje..

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Dank je wel! Dan weet ik wat ik binnenkort weer ga bestellen, blijf kopen geloof ik.

groetjs Mariska

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 09:37:17'));

Hoi Inge,

Dank je wel! Dan weet ik wat ik binnenkort weer ga bestellen, blijf kopen geloof ik.

groetjs Mariska

Dat idee hebben wij ook. Wij moeten ook nog van alles: fietsstoeltje, tweede autostoeltje voor in de auto van mijn man, flessenwarmer voor op vakantie, etc.

Groetjes
Inge

Fietsstoeltje moeten wij ook nog. Gelukkig geen 2de autostoeltje, ik haal en breng haar altijd. En een flessenwarmer heb ik al, maar ik maak het met gekookt water. Flessenwarmer duurt echt veel te lang.
Pas trouwens de tripp trapp gekocht dus het houdt niet op hahaha

wel duur allemaal hè!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan