iemand bekend met IVF ICSI?

joepie, ik ben gisteren begonnen aan de pil, tot en met de 20e en daarna de rest van het riedeltje.. allemaal een beetje in een sneltrein gezet ivm vakantie en ziekenhuis die een 2/3weken dicht is ivm verbouwing.

dus eigenlijk wel blij dat het in een keer allemaal zo snel gaat. wel echt een volle tas met medicijnen en spuiten mee maar ja wie wat wil moet er wat voor doen zullen we maar zeggen..

Hoi Karlijn zit je ook net als ik in Eindhoven?

Die zijn ook aan het verbouwen namelijk!  Ik zelf heb IUI nog een stapje voor IVF... maar ik ken genoeg vrienden die prachtige kindjes hebben met IVF en ook met ICSI dus succes met je weg naar een wondertje  :)

Groetjes Annemarie

nee ik zit bij het ziekenhuis in den bosch maar ik moet naar tilburg voor de punctie en terugplaatsing. en Eindhoven komt bij Tilburg erbij

Ja zoiets hoorde ik idd van iemand die zat te wachten van de week dat ze voor het een of ander naar tilburg moesten toen dacht ik al huh?!

Den Bosch is wel een mooi ziekenhuis

ja mooi wel ja, hoor er veel slechte dingen over het zieken, niet zo zeer het voortlantings geneeskunde maar over heel het ziekenhuis. ik heb er trouwens geen problemen mee..

Off het begint nu steeds dichter bij te komen en vind het toch wel heel erg spannend allemaal. Gisteren ee  jankdag gehad.. ff in een dipje..

Gelukkig heb ik dan nog me kleine spruit waarmee ik lekker kan knuffelen.

Terug
Bovenaan