Iemand die dit herkent

Ik heb niet exact hetzelfde maar zit ook in twijfel. Ik zou vrijdag me NOD moeten hebben. En heb vanochtend een 4 dagen voor NOD test gebruikt die was negatief. Daarnet ineens bruinige afscheiding... maar nog niks van door zet. Ik vind het wel vroeg voor menstruatie al. Maar ik heb de moed al een beetje opgegeven. Omdat de test ook negatief was vanochtend. Ik denk dat jij nog wel kans maakt omdat je ook een soort van overtijd bent. Ik heb verder geen menstruatie klachten gehad nog, wel een gister  lage ondertug pijn.

Kan ook heel goed een innestelingsbloeding zijn! Die vind vaak ongeveer 5 dagen voor de NOD plaats! Dus wie weet! ? Zou gewoon ff lekker wachten of je ongesteld word en zoniet dan na een dag of 3 testen.

[quote quote=10216880]Kan ook heel goed een innestelingsbloeding zijn! Die vind vaak ongeveer 5 dagen voor de NOD plaats! Dus wie weet! Zou gewoon ff lekker wachten of je ongesteld word en zoniet dan na een dag of 3 testen.[/quote]

Ik hoop het ! Er is nog steeds niks echt doorgezet. En heb ook niet meer echt de bruine afscheiding... ik heb nog een klein beetje hoop . Maar omdat ik verder geen kwaaltjes heb acht ik de kans klein. En kan het ook minder tegenvallen ?

Ik heb vanmorgen een testje gedaan en deze was helaas negatief...  Ik baal enorm want dan weet ik dus niet wat die bruine afscheiding is geweest vorige week. Was dat m'n menstruatie of komt m'n menstruatie nog, heb wel kramp en rugpijn. Word er echt een beetje wanhopig van, sinds ik gestopt ben met de pil in december is het van redelijk regelmatig naar een grote soepzooi gegaan terwijl meestal begint het onregelmatig en word het steeds beter.

Hoi allemaal, 
Heb ook precies hetzelfde, vrij onregelmatig ongesteld, maar als ik van het gemiddelde uitga had ik ongeveer vorige week Woe menstruatie moeten hebben.. Nog steeds niks, ook week daarvoor wat bloedverlies gehad en 1 keer rare steken na gemeenschap.. Ovu testen blijven wel streepjes geven en ZW testen na afleestijd steeds een streepje.. 
Snap er dus ook niks van! 
Ben benieuwd hoe het met jullie verder afloopt ! ? 
Groetjes Celine 

Sommige voelen helemaal niets als ze zwanger zijn en denken dat ze het daarom niet zijn.. ook genoeg vrouwen maken niet zo veel hcg aan in t begin en kunnen daarom dus niet vroeg testen.. er zijn zelfs vrouwen die pas een week na hun NOD een positieve test in handen hebben.. luister goed na je lichaam.. kijk of je, je echt anders voelt.. ik was onbewust ook bezig met gezonder zijn.. mijn vriend merkte dat op.. 
geen bloed geeft moed vergeet dat niet.. en de een heeft wel een innestelingsbloeding en de ander niet.. kan variëren van rood/roze/bruin maar voelt en ziet er echt anders uit dan ongesteldheids bloed.. ik had echt 1 klein beetje bloed verlies.. van te voren voelde ik een steek rechts en zei meteen voelt niet goed en denk dat ik bloed.. meteen naar de wc en had gelijk.. was wel even in paniek maar na een belletje met de vk was t weer goed.. 
probeer ook op een positieve manier er mee bezig te zijn.. ik was bezig met uitzoeken van de baby uitzet en dat zorgde er voor dat ik niet steeds mezelf gek maakte van is t zo is t niet zo.. 

Ik zou nog even afwachten! Je bent immers nog niet echt ongesteld geworden, dat is in elk geval een goed teken. Vorige week kan een late innesteling zijn geweest. En dan kan het best een tijdje duren voor er voldoende HCG aanwezig is. Sterkte! 

Bij mij is het gebleven bij bruinige afscheiding, van een paar uurtjes. Wel heb ik af en toe wat steekjes in me onderbuik. Nog nooit eerder gevoeld. Geen menstruatie dus ik ga morgen nog maar eens een testje wagen.... 

Terug
Bovenaan