Iemand een stacaravan gehuurd

Wij twijfelen nog om een stacaravan of een tent te huren. Normaal hebben we een eigen tent, maar dat gaat nu niet lukken met kind, tent en toebehoren en o ja, wij moeten ook nog mee! Of kunnen we toch beter een huisje huren?

Tsja, hmmm.. heb alleen nog maar in huisjes gezeten. En dat vind ik zelf altijd wel lekker luxe. Ligt er ook aan of Laura een makkelijk kind is, want ik denk dat je met een baby wel extra probeert op te letten of er geen overlast (lees huilend kind) is voor de buren. En die kans is met een tent dan toch groter dan bij een huisje.
Veel meer kan ik er zo niet over zeggen, hopelijk zijn er meer met ervaring.

wij haddne 2 jaar geleden een stacaravan gehuurd, in schotland. we hadden echt geen zin in dat gedoe met tenten enzo, met een mega risico op regen. t is ons echt heeeeel goed bevallen. Echt luxe kamperen, al het leuke van een camping, zonder het gedoe van een tent. En net iets 'avontuurlijker' dan een kant en klaar huisje. Ik zou er zo nog een keer voor gaan, ook met kindje!

Hallo

wij hadden verleden jaar een sta caravan gehuurd toen waren we nog met zijn 4 en
Het was een ruime en luxe caravan dus dat ging goed
Afgelopen jaar dacht ik we zijn nu met 5 en dus huren we deze keer een bungalow
Dat viel ons erg tegen een simpel ding en nog vies ook Schoonmakers moesten terug geroepen worden om bij ons en buren schoon te maken dus ik denk dat je daar mee geluk moet hebben
( hoe gaat het dan met het schip als jullie vakantie hebben en er dus niet zijn ) ?
Groetjes Monique

Mattijs heeft net weer een kapitein in dienst genomen die hij in april ontslagen had. Wel een hele duidelijke waarschuwing.... Die kan in principe zelfstandig met het schip varen, dus toch maar kijken of we weg kunnen.

Groetjes Ilona

Dus als ik het goed heb is het de zelfde die hij ontslagen heeft ?
Nu ik toch wat er over vroeg heb ik nog een vraag hebben jullie nog meer mensen in dienst ? en zo ja ik neem dan aan dat die ook op het schip slapen ,eten ,douche etc
Hebben jullie daar apparte ruimtes voor ?
In onze vakantie zijn we met een schip wezen varen dat vonden onze twee oudste kids helemaal geweldig vooral mijn zoontje Rien is helemaal gek op water en op boten
Toen kwam er ook een groot vracht schip voor bij met een auto aan dek
Dus Rien kijk eens er vaart een auto
Ik ken je wel niet maar ik moest toen aan jou denken
Dat je dan wel een ander leven hebt lijkt me wel leuk
Groetjes Monique

Ja, mal hè, ik snap het zelf ook niet, maar ja... mannen pffffff.

Wij hebben helaas geen autokraan, dus de auto staat in Duisburg, maar we hebben wel 3 woningen aan boord. Iedere woning heeft z'n eigen douche en toilet. De woning voorop is voor 2 personen (stuurman en matroos) met keuken en badkamer. Een kleine woning achterop met maar 1 kamer  en een mini badkamer  is voor de tweede kapitein en de derde woning is ook achterop en heeft 2 hele kleine slaapkamers en een kleine woonkamer en een keuken is voor ons. Ik kook dus ook voor de tweede kapitein.

We hebben 5 mensen in dienst.

Groetjes Ilona

ps. 1 van de vorige schepen waar mijn man in dienst was vervoerde alleen maar auto's. Dat was helemaal leuk voor je zoontje geweest: "Kijk mam, daar varen 200 auto's."

Ja mannen zijn niet altijd te volgen maar ja wij ook niet
Mijn man hangt nu onderuit en zegt het is hyves of het forum ik word krankjorum
Dus er staan 3 woningen op zo,n schip jeetje dan is het wel een grote zeg
En het lijkt me ook wel gezellig zo met meerdere
En zo zie je maar dat ik er geen bal vanaf weet want ik dacht snachts vaar je niet lijkt me nu wel met 2 schippers en wat betreft auto ik dacht die rij je er zo op en af maar niet dus
Rien had zijn ogen uit gekeken want op 2 komen eerst tractors en dan auto,s
Bedankt voor je info zou nog wel meer willen weten maar dan kom ik over als een nieuwgierig mens ( ben ik ook wel een beetje)
Ik ga nu naar bed morgen gaat mijn wekker weer om 6 uur ( werken )
Groetjes en vaar ze Monique

Terug
Bovenaan