Iemand een stacaravan gehuurd

Als je vragen hebt over het leven aan boord of over het schip (110x9, dus niet gigantisch, er worden nu al tankers want wij hebben een tanker, gebouwd van 130x16), mag je ze altijd stellen, ik weet dat het een ongebruikelijk leven is, dus het hoort er voor mij bij om uitleg te geven en hé, ik vind het nog leuk ook!

Slaap lekker,

groetjes Ilona

Hoi,

Normaal kamperen wij altijd met de vouwwagen. Maar ik denk dat dat met zo een kleintje net als in een tent te vochtig is. Wij zouden dit jaar een last-minute stacaravan huren. Maar ja dat kon nu niet doorgaaan (ziekenhuisopname nick).

Groetjes,
Monique        

haihai

wij zijn niet (meer) van het camperen... in een tent dan. Wij huren al een paar jaar een huisje/soort van caravan op een camping in zuid Frankrijk en dat bevalt prima. Tot nu toe zonder beeb, maar deze keer gaat Loek mee. Ik vind dat het fijnste. Eigen douche en wc (niet meer midden in de nacht de camping over...), gasfornuis, geen last van anderen wb geluiden en anderen niet/minder van ons. Licht aan door op een knopje te drukken. Nee, een tentje heeft zijn charme voor mij verloren.
Caravan of huisje vind ik aan te raden, echt!

ja, wij hebben in juni een stacaravan gehuurd in zeeland! was helemaal super!!
kan ik je echt aanraden.

ik weet wel een beetje hoe het leven op een binnenvaartschip is. mijn vader heeft vroeger gevaren. en dat blijft volgens mij altijd in het bloed zitten. hij heeft het er nog heeeeel regelmatig over.
toen ik hem vertelde dat jij op een binnenvaartschip woont toen zei ie: dat meen je niet en meteen vragen waar jullie vaarde enz.... grappig.....

nou ja, gaat weer nergens over. maar stacaravan is super!

liefs marijke

Hai Ilona,

Wij hebben een huisje gehuurd voor een weekje in CenterParcs. In september gaan we nog een weekendje met schoonouders naar een camping in een stacaravan.

We krijgen dus van beide een beetje. Ben zeer benieuwd hoe het gaat... Gelukkig is het niet te ver weg. Mocht het echt niet gaan, dan ben ik ook zo weg.

Succes, groetjes Veronique

wij hebben normaal ook eent nt van vacansoleil maar hebben nu ook een caravan gehuurd, volgend jaar zien we wel weer, we zouden eerst niet op vakantie ivb met die kleine, maar het kriebelde zo erg dat we toch nog geboekt hebben 28 september pas. even wachten dus nog, maar vorig jaar was het toen nog ruim 25 graden, dus daar hopen we nu weer op.

hoi hoi

wij hebben zelf een een caravan
wij wonen in de stad dus in de weekende gaan wij vaak naar de camping toe lekker rustig voor de kids effe geen drukke verkeer om hun heen of effe geen winkels die overvallen worden (hier in de buurt de laaste tijd een hype) lekker in de nartuur
moet zeggen met dit weer komt er weinig van maar we hebben nog hoop voor augustus

ik vind het opzich gen probleem met jayla
ik heb het camping bedje naast mijn bed staan en de ousdte heeft zijn eigen kamer

ik heb een eigen wc en douch dus hoef niet met mijn wc rolletje het hele veltje over

ik heb alleen geen box of comode maat ja aankleed kussen op tafel en het is geregelt
en de box met mooi weer zet ik het camping bedje buiten parasol of partytent erboven en miepie
 speelt heel lekker
in het begin deedt ik haar weleens in de was bak in badje maar nu heb ik een badje nieuw badje gekocht en gebruik de oude op de camping

het is soms wel effe passen en meten
maar heb zo je draai gevonden

groetjes mariella

Terug
Bovenaan