Iemand een traktatie-idee voor 7 jarige?

Hier zijn de klassen niet zo groot, een kleine school is het ook maar...
De oudste zit in groep 6.  met 18 kids!!
En de middelste in groep 3 met 21 kids..
Goed te doen dus...Verder zijn er twee klassen 1/2, en een groep 4, een groep 4/5 en een groep 7/8..
Geen grote school dus..Ikvind het heerlijk voor ze.
Gr Rina

Mijn zoontje is midden in de zomer jarig, dus vorig jaar, toen het op zijn verjaardag heel warm was, heeft hij waterijsjes getrakteerd.

Dit jaar was het weer minder, toen heb ik ijshoornjes bij de albert heijn gehaald, en daar van die bolle spekjes in gedaan. Zag er ook wel heel leuk uit.

Eline gaat as maandag op de creche trakteren, ik heb op een site verjaardagsbadeendjes besteld, daar een kaartje aangemaakt. Want eten is nog niet echt geschikt. Uit ervaring weet ik dat meestal de ouders dat uiteindelijk opeten ;-)

Hoi Chimene,

Heb je de 'ezeltje prik' gelezen? Of krijg je die niet op het kdv?
(excuses als je kindje niet op het kdv zit)

In elk geval staat daarin een plaatje en beschrijving van de hengel die hierboven beschreven is.

Als je wilt kan ik hm in scannen en mailen...

Groetjes,
Sannemams

Bedankt voor alle reacties.

Ik heb uiteindelijk maar cakejes gemaakt en daar een leuke lolly in gestoken.Jelle was nl. afgelopen vrijdag jarig en heeft ook vrijdag getracteerd waardoor ik ook in een soort tijdnood zat. Hij vond het heel leuk en daar gaat het tenslotte om. Ik moest ook zijn taarten nog maken voor zijn feest op zaterdag dus het was lekker druk.

Gelukkig alles gelukt maar ik ben altijd weer blij als het achter de rug is.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan