Iemand een zwangerschapsbuikje???

Hey meiden,

Ik zat net op een hyvespagina te kijken en daar ging het over buikjes.. was erg verbaast naar wat ik zag.. Ik ben zelf aan de stevige kant maar zag daar ook meiden tussen stevig en zwanger van de eerste met een flinke buik van 8 tot 15 weken..
Ik ben zelf 10 weken.

Hebben jullie al buikjes??

Liefs Laurie

Ik ben ongeveer 8 weken zwanger...voel me wel opgeblazen zo af en toen, dit zijn echt je darmen...de baby is nog maar 2/3 cm dus daar kan je (lijkt mij) geen dikke buik van krijgen...
Bij mijn eerste 2 zwangerschappen kreeg ik pas rond de 16 weken een zichtbare zwangere buik, hoop nu wel wat eerder, want als me darmen zo opgeblazen zijn is het wel goed te zien...en heb liever een mooie zwangere buik dan een darmen-buik...haha...

Ik had sowieso al geen superstrakke buik, maar het is nu met 10 weken echt nog geen zwanger buikje hoor! Heb wel last van opgeblazen buik aan het einde vd dag, maar 's morgens is het weer heerlijk "plat". Zit wel ook snel vol met eten. Kan mega honger hebben en na 4 happen mijn totale eetlust verliezen. Jullie daar ook ervaring mee?

Dat van het eten komt me bekend voor.. ooh op vakantie was het zoo erg.. Had ik lekker zin om te gaan eten kwam ik het buffetrestaurant binnen werd ik toch kotsmisselijk van al dat eten.. Kreeg hetgeen op mijn bord echt niet op.. konden ze gelijk weer weg halen..

hoi allemaal ben nu bijna 12 weken en ben niet meer zo moe als in het begin en voel me soms ook nog opgeblazen...en het eten ja dat probleem heb ik ook ...ben gelukkig niet misselijk :)

Hoi allemaal,
ik ben nu 12 weken zwanger en heb al duidelijk een zwangersschapsbuikje!!
Heb normaal gesproken maatje 36, dus is het al snel zichtbaar dat ik groei!!
Morgen heb ik m'n 2de echo, en daarna mag iedereen het weten.. Dus morgenmiddag nog even wijde kleding dragen om t te verbergen en savonds mag iedereen het zien!!

Ben gelukkig van m'n ergste misselijk af, maar heb nog wel snel honger.. Maar idd na een paar happen is t weer weg

liefs Jessica

Terug
Bovenaan