Iemand een zwangerschapsbuikje???

Hi meiden
Ik heb nog niet echt een buik, s'avonds na het eten heb ik een enorme opgezette buik, ik lijk dan 5 maanden zwanger! :) verder zitten mijn broeken een heel klein beetje strak, maar het gaat nog wel.
ben normaal een 36 ook dus zal wel niet heel lang duren voor dat de broeken niet meer dicht gaan. lfs

hoihoi,
ik ben nu ruim 8 weken en heb toch echt wel het idee dat je al wat ziet. had een mooi strak buikje en die is nu niet meer plat. ook mijn mams zei het een paar dagen terug. als ik een strak truitje aan heb zie je een klein bolletje. dus de komende weken maar even iets minder strakke kleding aan hahaha. na het eten issie helemaal opgezet hihi maar dat zakt wel weer weg. bij mijn dochter zag je geloof ik vanaf week 13 ook al een echt klein buikje. maar uiteindelijk ben ik toen maar 9kg aangekomen. had toen een klein puntbuikje naar voren en van achter zag je bijna niet dat ik zwanger was. maar we zullen wel zien. ben er wel al trots op.

Hoi ik ben bijna 10 weken en heb 's avonds een mega bolle buik. In het begin had ik 78cm en nu in de avonden 90 cm. Het zullen mijn darmen wel zijn, maar erg lastig om mijn buik in te houden op mijn werk. Blij als het eerste semester voorbij is en ik het mag gaan vertellen. Jullie ook?

Groet lucy

Hoi
Ik ben nu bijna 11 weken en heb een enorm opgeblazen buik. Mijn broeken zitten niet lekker, dus gisteren mn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Een hele verademing! Het zullen vast mijn darmen zijn, maar ik ben blij met mijn nieuwe broek.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste weken niet veel heb bewogen. Ik voelde me te moe en te ziek. Het begint nu eindelijk een beetje beter met me te gaan. Het komt vast doordat het een meid is ;-). Dat denk ik in ieder geval.... Hihihi

Hey, Ik ben nu 8 weken (heb nog geen echo gehad) en ben zwanger van mijn eerste kindje.

Ik heb s'-avonds ook een opgezette, opgeblazen buik. Normaliter heb ik een hele strakke buik, nu heb ik een vetlaagje en is mijn buik opgezet.
Ik kan gewoon mijn normale kleding aan.

Ik durf geen buikspier oefeningen te doen. Ik was eerst misselijk en nu niet meer.

Ik heb de hele dag Mega trek, maar als ik ga eten, zit ik snel vol.
Volgende week eerste echo, ik hoop dat alles goed is!

He.. ik zie verschil!! Ik maak elke week een foto van mijn buik om het een beetje te kunnen volgen en zag nu toch een duidelijk verschil komen...
Gister zei een collegaatje (die wist het al vrij snel) dat ze het ook kon zien!! Helemaal happy!!!
xxx

hoi,

ik heb van mijzelf aan een buikje maar heb nu al bijna 3 weken het probleem dat ik sommige van mijn broeken niet meer dicht kan doen.. het lieftse loop ik nu in traggings en trainingsbroeken... ben vandaag 12 weken en ben nog maar 1 kilo aangekomen maar mensen om mijn heen zien al dat ik zwanger ben... zelfs klanten van mijn werk die ik 3 weken niet gezien heb die komen naar mij toe en feliciteren mij hoewel ik niets gezegd heb haha..nu begint het nog leuker te worden

Terug
Bovenaan