Iemand enig idee??

A

Anoniem

Guest
HoiHoi,
Even een vraagje:
Ik ben ruim 32weken zwanger, en heb sinds afgelopen week veel hoofdpijn en ben flink duizelig, mijn hb was vorige week nog prima dus daar ligt het niet aan. Donderdag moet ik weer na de verloskundige maar misschien hebben jullie ideetjes over wat het kan zijn of nog tips??
Groetjes

Vermoeidheid? Ik heb er zelf ook last van namelijk, alhoewel ik pas tegen de 3 maanden aanzit, :) Ben juist twee dagen thuis van m'n werk en merkte gisteren met het bijslapen eigenlijk pas hoe moe ik ben. Drukke tijd gehad op m'n werk, een paar weken geleden en daarna is het wel rustiger geworden, maar ik heb eigenlijk niet de gelegenheid gehad om echt even bij te komen. Doe ik nu dus, :)
Maar goed, weet niet of je werkt en wat je verder allemaal doet, maar kan me zo voorstellen dat als je in het zelfde tempo doorgaat als anders, dat vermoeidheid dan wel een rol gaat spelen...

Dit zijn dingen waar je voor de zekerheid echt even de verloskundige voor moed bellen!

Dus mijn tip.. even bellen.. zij kan je beter helpen dan wij!

Hou ons op de hoogte!

Liefs Jazzie

Het kan namelijk zijn.. dat je bloeddruk aan het stijgen is.
(denk zeg het er toch maar even  bij)

Liefs Jazzie

Oke, kan ik niet tot donderdag wachten?? Voel me anders zo'n zeurtje, wel bedankt trouwens, was er zelf ook beetje bang voor.
Groetjes

Ja weet je wat het is. Je kan beter een keer teveel bellen dan een keer te weinig. Vooral met die hoofdpijn. Zodra je sterretjes gaat zien is het echt fout. (denk aan verhaaltje bloeddruk)
Kan natuurlijk ook vermoeidheid zijn, en drink je wel genoeg? Ik merk heel erg zodra ik te weinig drink dat ik ook hoofdpijn krijg.

Het is natuurlijk je eigen keuze. Als jij denkt dat je het tot donderdag vol kan houden?

Succes, Claudia

Hoi,
Bij het lezen van je stukje dacht ik inderdaad aan een hoge (-re) bloeddruk. En zo te zien, zijn er meerdere die hier aan denken. Ik zou gewoon even je verloskundige bellen. Liever te  vaak gebeld, dan te weinig...
Sterkte!

Hallo,

Ik zou inderdaad even bellen en ook om een bloedonderzoek vragen, want er kan ook met je bloed iets niet in orde zijn, waardoor je deze verschijnselen hebt.Persoonlijk loop ik ook niet zo snel naar een dokter, maar nu ik zwanger ben voel ik me ook verantwoordelijk voor mn kind en je kan dan beter te vaak dan te weinig vragen.Succes, hopelijk is t niets bijzinders.

Ynez

Terug
Bovenaan