Iemand enig idee??

Ik hoop toch echt dat je even gebeld heb!
Ik denk dat er geen vk hier op aarde je een zeur zou vinden.
Je bent al best ver.. en dit soort symptomen moet je echt serieus nemen.

Als het niks is prima... maar dit willen ze echt weten!

Liefs Jazzie

Inderdaad is mijn bloeddruk aant stijgen, begin vd zwangerschap zat de onderdruk altijd op 60 of 70. Nu was bij mijn laatste contole de onderdruk al 80 en nu zelfs 85a90. Moet nu morgen weer voor de controle, hopelijk stijgt die niet verder, maar ik ben er zelf niet gerust op. Brrrrr!!
Bedankt voor jullie steun!!

goed dat je gebeld hebt dus...........
Vervelend joh, en nu dus morgen weer op controle..........hebben ze al de eiwitten in je urine getest?
In ieder geval veel sterkte,

Liefs Rimke

nee ze hebben nog niet naar eiwitten gekeken. Ben er wel bang voor brr al die enge verhalen. Kan alleen maar hopen dattie niet verder omhoog ga, dus ben benieuwd.
Groetjes

Je moet je zelf niet gek laten maken door alle verhalen. Het is alleen zo dat sommige van ons (waaronder ik zelf) net iets teveel hebben meegemaakt met zwanger zijn en jou daar dan toch voor willen waarschuwen. Ik heb het rond dezelfde periode als jij geahd en had nog meer klachten. Ik zal ze je besparen, maar mocht je ze willen weten geef een gil en ik kan het beamen of niet.

Het enige wat ik kan zeggen is: Luister naar je eigen lichaam!!!! Wat jij voelt is belangrijk. Ga desnoods op je achterste benen staan en zorg dat je gehoord wordt.

Sterkte, Claudia.

welke klachten had jij dan nog meer?? Ik alleen last van mn bovenbuik, soms lijkt het net of de linkerkant slaapt heel raar gevoel  een beetje pijnlijk, recht heb ik soms van die steken naar de rug toe, tja moet om kwart over 5 bij de verloskundige zijn en vind gewoon spannend, hoop gewoon dat goed is en ik lekker verder kan genieten!!
Bedankt!!!!

Ahum, ik wil je niet bang maken, maar ga vanmiddag niet alleen naar verloskundige en vertel haar zeker ook van deze klachten.

Ik had hele erge hoofdpijnen en zag letterlijk sterretjes. Ik moest mijn hoofd echt tegendruk geven, had het gevoel dat mijn op ontploffen stond. Dit ging na een paar dagen wel over, maar toen...

Rechts had ik bovenin de buik letterlijk het gevoel dat er een band om heen zat. Daar kwam ook nog eens bij dat de kleine daar altijd aan het duwen was dus gaf er in eerste instantie weinig aandacht aan. Heeel Fout. Ik kon vanaf de verloskundige rechtstreeks naar het ziekenhuis. In eerste instantie alleen voor controle. Ik mocht weer naar huis, maar bij verandering moest ik meteen terug komen. Dat was zondag avond. Heb toen nog een week in het ziekenhuis gelegen, en omdat het zo slecht met mij ging ben ik de maandag er na met spoed geopereerd. Ik lag letterlijk bijna dood te gaan. Zag toen al behoorlijk geel, kon bijna niet plassen, hield erg veel vocht vast. Dus mijn nieren werkten ook bijna niet meer, mijn lever bijna niet meer en ga zo maar door.

Dat het echt zo slecht ging was in een week tijd. Oh ja ik had een enorm hoge bloeddruk. De onderdruk zat af en toe rond de 125. Dus tel alles maar na.......

Ik hoop dat ik je niet te erg af schrik. Ik ben inmiddels voor de derde keer zwanger en heb er bij de tweede geen last van gehad.....

Sterkte, Groetjes Claudia.

Hoi mamasab,

Hoe is het nou met je? Hoe was het bij de verloskundige?

Claudia.

Terug
Bovenaan