Ahum, ik wil je niet bang maken, maar ga vanmiddag niet alleen naar verloskundige en vertel haar zeker ook van deze klachten.
Ik had hele erge hoofdpijnen en zag letterlijk sterretjes. Ik moest mijn hoofd echt tegendruk geven, had het gevoel dat mijn op ontploffen stond. Dit ging na een paar dagen wel over, maar toen...
Rechts had ik bovenin de buik letterlijk het gevoel dat er een band om heen zat. Daar kwam ook nog eens bij dat de kleine daar altijd aan het duwen was dus gaf er in eerste instantie weinig aandacht aan. Heeel Fout. Ik kon vanaf de verloskundige rechtstreeks naar het ziekenhuis. In eerste instantie alleen voor controle. Ik mocht weer naar huis, maar bij verandering moest ik meteen terug komen. Dat was zondag avond. Heb toen nog een week in het ziekenhuis gelegen, en omdat het zo slecht met mij ging ben ik de maandag er na met spoed geopereerd. Ik lag letterlijk bijna dood te gaan. Zag toen al behoorlijk geel, kon bijna niet plassen, hield erg veel vocht vast. Dus mijn nieren werkten ook bijna niet meer, mijn lever bijna niet meer en ga zo maar door.
Dat het echt zo slecht ging was in een week tijd. Oh ja ik had een enorm hoge bloeddruk. De onderdruk zat af en toe rond de 125. Dus tel alles maar na.......
Ik hoop dat ik je niet te erg af schrik. Ik ben inmiddels voor de derde keer zwanger en heb er bij de tweede geen last van gehad.....
Sterkte, Groetjes Claudia.