Hoi meiden,
Ten 1e wil ik ff iets rechtzetten: Het komt nu net over ofdat wij denken dat Syl ADHD heeft. Maar dat is niet zo.. Wij willen gwn alle opties openhouden, en drm heb ik dit topic geopend.
Ik ben het met Maris eens, dat er al gauw een stempel op een kindjes hoofd wordt gezet als ze nog maar enigzins het gedrag van ADHD of Autisme vertonen. Dit gaat bij ons dus niet gebeuren.. mochten ze het uit willen zoeken, moet dat ook tot de bodem uitgezocht worden.
Want dat zou dan idd betekenen dat Dylano Autistisch is, omdat hij nog niet heel goed praat, en met zn handen wappert, en dat Syl ADHD heeft omdat hij zo vreselijk druk is.
Dat van die Ostheopaat zou een uitkomst kunnen zijn. Mijn zus heeft er ook gebruik van gemaakt, en mijn neefje is een heel stuk rustiger geworden. Echter word hij nu (1jr later) wel weer vreselijk druk. Zijn papa heeft wel ADHD, dus daar word het goed in de gaten gehouden.
Maikje, we maken het hier zo rustig mogelijk.. Zo min mogelijk herrie hier in huis.. Is beter voor de kids, en voor papa en mama ;-)
Nu moet ik ook wel zeggen dat Dylano, Syl ook wel eens met zich meetrekt hoor.. Is Dylano in een vervelende bui, kun je er donder op zeggen dat Sylvan ook vervelend word :-S
Ik denk ook dat we heel erg verwend zijn met Dylano. Iedereen heeft altijd tegen ons gezegd: "zo 1tje als Dylano, krijgen jullie NOOIT meer". E