iemand ervaring met borstvoeding na borstvergroting?

Hallo ik ben 22 weken zwanger en heb een tijd geleden een borstvergroting gehad.
Nu vraag ik mij af of er meiden zijn die ervaring hebben met borstvoeding geven met een vergroting.
Ik heb 1 zoon en die heb ik borstvoeding gegeven voor de vergroting.

groetjes evi

hoi
Nou ik kan je (nog) niet helpen, ik ben namelijk net zo nieuwschierig als jij.
Ik ben ruim 26 weken zwanger dus als alles bij ons mooi optijd geboren word enzo kan ik het je dan vertellen.
Ik heb ook een aantal jaar geleden een borstvergroting gehad. Ik was 20 kilo afgevallen en  ik wilde (zoals ik het zelf altijd zeg) mn theezakjes weer op laten vullen,
Ben ook erg benieuwd hoe ze er na de borstvoeding uit gaan zien, hoop niet dat ik dan weer terug bij af ben.

Ze hebben me gezegd dat ik gewoon borstvoeding kan geven, maar ik weet dus nog niet of het ook gaat lukken.
Gaat het wel zeker proberen.

Nou wie kan ons wel helpen
groetjes jolanda

Hoi,

Ik had 3 cupmaten verschil tussen mijn borsten en ik ben heel veel kilo's afgevallen, ik heb hiervoor 4 jaar geleden een borstcorrectie gehad. Ik heb rechts een borstlift gehad en links een borstvergroting, zodat ik aan beide kanten een volle B  Ã  kleine C heb.

Mijn zoontje is 10 maanden geleden geboren en ik wilde borstvoeding geven. Na een paar dagen bleef hij afvallen en ook veel huilen. Na het uitproberen van een kolfapparaat bleek dat ik vrijwel geen borstvoeding had.
Aan de kant van mijn borstvergroting had ik het idee dat mijn prothese in de weg zat voor melkklieren, ik had aan deze zijde ook geen gevoel van stuwing.
Na een week zijn we dus gestopt met borstvoeding en gewoon flesvoeding gaan geven.

Nu moet ik wel zeggen  dat ik niet zeker weet dat mijn borstcorrectie de oorzaak was, aangezien mijn moeder vroeger ook geen borstvoeding kon geven, dus het kan ook een erfelijk aanleg zijn. Ook  is bij mij aan  beide kanten de tepelhof verkleind, dus het kan ook zijn dat er zenuwen vanuit de tepel beschadigd zijn er geen seintje wordt gegeven om de klieren te legen, aangezien je wel volle klieren kon voelen.

Ik zou het in ieder geval proberen, mocht het na een week nog niet goed op gang gekomen zijn, dan kan je alsnog op (gedeeltelijke)  flesvoeding gaan overstappen.

quote: maky schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2008 21:53:48'));

Hallo ik ben 22 weken zwanger en heb een tijd geleden een borstvergroting gehad.
Nu vraag ik mij af of er meiden zijn die ervaring hebben met borstvoeding geven met een vergroting.
Ik heb 1 zoon en die heb ik borstvoeding gegeven voor de vergroting.

groetjes evi

Hai Evi,

Ik heb een jaar voor Dayden's geboorte, ook bv ondergaan, heb geprobeerd om bv te geven. Maar dit lukte echt niet, het was een drama!!!

Dayden kreeg alleen maar vocht binnen, ipv de voedingsstoffen die hij nodig had, met als resultaat dat ik echt uuuuuuuuuren achter elkaar zat te voeden, maar Dayden bleef huilen van de honger en hij viel ook af.

Bij mij is er een sneetje onder de borst gemaakt en ze snijden alles door, dus ook je melkklieren.
Ook verdrukte mijn protheses aan de binnenkant van mijn borsten de melkklieren.

Na 1.5 week kreeg ik een grote borstontsteking en heb ik het voor gezien gehouden, Dayden werd er niet vrolijk en ik ook niet, ben op de fv over gegaan en daar deed Dayden het harstikke goed op!!!

Groetjes Leontine, mama van Dayden

Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel vriendinnen die een verkleining hebben gehad, daarbij is het afwachten, maar volgens mij is een vergroting geen probleem omdat ze de melkkanaaltjes daarbij niet onderbreken!

Fijne zwangerschap nog! Gr MJ

Hoi,

Ik lees nu pas de andere reacties, maar bij mijn weten moet het gewoon kunnen bij vergroting ook omdat de tepel in principe niet verplaats word, waarom vraag je dit niet even na bij je verloskundige, misschien dat ook ligt aan hoeveel verschil in cupmaat en dergelijke!

Succes Gr MJ

hoi,ik heb lang geleden ook borstvergroting gehad,en ik kon volop borstvoeding geven!!! dat ging ontzettend goed,ben nu 11w zwanger,en ga weer borstvoeding geven! maak je dus niet druk! succes ermee groetjes bel

Hoi,

Ook ik heb een borstvergroting gehad. Maar kon bij mijn 1e kindje geen borstvoeding geven. Waaraan het lag is niet duidelijk. Of het door de borstvergroting kwam of dat mijn zoontje niet wilde ofdat het te warm was en mijn zoon niet voldoende kreeg het is onduidelijk. Als het goed is moet jou plastisch chirurg wel weten hoe het zit. Ik heb in mijn zwangerschap ook even gebeld wist het ook niet zeker. Werd vriendelijke geholpen. Veel succes.

Groetjes Pien

Terug
Bovenaan