iemand ervaring met borstvoeding na borstvergroting?

quote: mary jane reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 22:58:35'));

Hoi,

Ik lees nu pas de andere reacties, maar bij mijn weten moet het gewoon kunnen bij vergroting ook omdat de tepel in principe niet verplaats word, waarom vraag je dit niet even na bij je verloskundige, misschien dat ook ligt aan hoeveel verschil in cupmaat en dergelijke!

Succes Gr MJ

Bij mij is er een sneetje onder de borst gemaakt, niet via de tepel. Bij een snede onder de borst, worden je melkklieren doorgesneden en kan het dus later zijn, dat je geen bv kan geven.

Groetjes Leontine

Hoi allemaal,

een viendin van me heeft ook een borstvergroting en die heeft toen aan de plastisch chirurg gevraagd of ze laterborstvoeding zou kunnen geven.
Deze ze dat het als de prothese achter de spier is geplaatst het gewoon kan.
Voor de spier bij de ene wel bij de andere niet.
Ik weet niet of jullie het voor de spier of achter de spier hebben laten plaatsen.
Ik ben wel erg benieuwd of het in werkelijkheid ook zo is en of die plastisch chirurg gelijk heeft.
Dus mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie de prothese voor de spier of erachter laten plaatsen?
en of je borstvoeding hebt kunnen geven (als je dat al gedaan hebt    bij een vorige kindje).

Groetjes Fanny

hoi allemaal
bedankt voor de reacties!
jolanda ik wacht wel op jou kijken wat jou ervaring wordt. als het goed is ga jij eerder bevallen...
ik heb de protheses achter de borstspier dus als het goed is moet het lukken net als bij mijn zoontje, dat ging goed.
ik had voor de zwangerschappen vrijwel geen borsten en na de borstvoeding was het al helemaal niks en toen viel ik nog 10kilo af. tja daar wordt het ook allemaal niet beter van hihi

groetjes evi

quote: fanny1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2008 09:31:52'));

Hoi allemaal,

een viendin van me heeft ook een borstvergroting en die heeft toen aan de plastisch chirurg gevraagd of ze laterborstvoeding zou kunnen geven.
Deze ze dat het als de prothese achter de spier is geplaatst het gewoon kan.
Voor de spier bij de ene wel bij de andere niet.
Ik weet niet of jullie het voor de spier of achter de spier hebben laten plaatsen.
Ik ben wel erg benieuwd of het in werkelijkheid ook zo is en of die plastisch chirurg gelijk heeft.
Dus mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie de prothese voor de spier of erachter laten plaatsen?
en of je borstvoeding hebt kunnen geven (als je dat al gedaan hebt    bij een vorige kindje).

Groetjes Fanny

Ik heb mijn prothese voor de spier en bij mij is het dus niet gelukt om borstvoeding te geven.

Hoi allemaal. Ik heb vorig jaar een borstvergroting gehad via de tepel is de prothese geplaatst en achter de spier. De plastische chirurg zei dat ik makkelijk borstvoeding kan geven maar ik moet het testen samen met de vroedvrouw. Ik ben onverwachts (maar zeker gewenst) zwanger geraakt anders had ik wel eventjes gewacht met de borstvergroting :) nu ja ben er wel heel tevreden over! Groetjes

Terug
Bovenaan