Iemand ervaring met Conceive Plus Glijmi

<p>hoi hoi</p><p>We zijn nu al 9 maanden bezig om zwanger te worden. Nu kwam ik online dit tegen.  </p><p><span style="color: #31312f; font-family: ClarendonURW-Med, Georgia, serif; font-size: 19px;">Conceive Plus Zwangerschap Ondersteunend Glijmiddel.</span></p><p>Heeft iemand hier misschien ervaring mee. Ik las veel dat vrouwen zwanger raken, niet allemaal maar wel een hoop.  Dit geeft mij wel weer een boost om verder te gaan. </p><p>Iemand hier misschien ervaring mee....</p>
 
Hoi!
Ik heb het gebruikt en ben nu 15 weken zwanger ? ik weet niet of het geholpen heeft maar het doet in ieder geval geen kwaad ?
 
Wij hebben het ook gebruikt, maar meer omdat normale glijmiddel vaak zaaddodend is. En dat wilden we natuurlijk niet ?
Nu 20 weken zwanger inmiddels ☺️ Binnen 2 maanden was ik zwanger, maar of het echt door dat glijmiddel kwam, geen idee? Het kan iig geen kwaad 
 
Na acht maanden proberen, heb ik het ook twee maanden gebruikt en toen was ik zwanger. Dit is uiteindelijk een miskraam geworden. Het glijmiddel deed dus misschien wel z'n werk, ondanks de uiteindelijke miskraam
 
@Kimberly, dat is lief van je. Ik ben ook erg verdrietig(ik weet het pas officieel sinds de echo gisteren), maar ik ben blij dat ik weet dat het in ieder geval wel mogelijk is om zwanger te worden. Na zo lang proberen word je wel moedeloos af en toe. 
 
Terug
Bovenaan