Iemand ervaring met Conceive Plus Glijmi

Wij zijn een jaar en 4 maanden bezig geweest met zwanger worden en na 2 maanden dit glijmide te gebruiken is het gelukt! Geen idee of het door het glijmiddel komt maar verder hebben we niks anders gedaan. Heel veel succes! 
 
Wij zijn twee jaar bezig geweest om zwanger te worden. Ik heb 3 miskramen gehad maar ben gelukkig nu bijna 25 weken zwanger! En tja, bij alle 4 de keren dat glijmiddelgebruikt. Kan toeval zijn. Maar ik geloof echt dat het geholpen heeft!Groetjes, susanne
 
Misschien een domme vraag maar hoe kan glijmiddel nou helpen? Ik snap dat je het beter kan gebruiken dan "normaal" glijmiddel omdat het niet zaaddodend is. Maar als je normaal geen glijmiddel gebruikt wat heeft het dan voor extra voordeel?
 
Hoi hoi, 
bij de uitleg staat dat er in deze glijmiddel middelen zitten om de levensvatbaarheid van de zaadcellen, het ei en de embryo te bevorderen.. door hogere vochtgehalte kunnen de zaadjes ook beter en makkelijker komen waar ze moeten komen ( lijkt allemaal meteen te zijn waar het moet maar duurt toch ong 24 uur..) het helpt dus ook de zaadjes langer in leven te houden...
 
ik heb het zelf gebruikt, was in 1 x zwanger van mijn zoontje nu 2. Of het door de glijmiddel komt nooit bewijs natuurlijk..
beste vriendinnetje jaren bezig geweest.. toen dit glijmiddel gebruikt.. na 3 maand zwanger.. dus ik geloof er el in. Bat het niet dan schaad het niet!!! Succes mama’s (to be)
 
Terug
Bovenaan