Iemand ervaring met de tummy tub?(badje)

Hoi,

Ik vond het badje te veel werk om te vullen en leeg te gooien in het begin.
Een tummy tub is net of je een emmer water vult en kon ik gevuld gewoon van de badkamer naar het kamertje van mijn dochter dragen en na het badderen weer terug en leeggooien.
Op een gegeven moment ging ze zich met haar voetjes afzetten en er dus een soort van in staan. Toen ben ik over gegaan op het gewone badje. Wel in de badkamer. Zette ik dan  op de standaard voor de douchecabine zodat ik hem met de douche kon vullen. Geen gedoe met emmers slepen.

Groetjes,
Linda (mama va Mirte, 15 mnd en 6wk1dg zwanger van tweede)

hoi

ik van de tummy tub prachtig
ik heb mijn zoontje er iedere dag in gewassen
ik zette de tum op de grond en ik zat in de zetel en de tub tussen mijn benen heel gemakkelijk
je mag er idd   niet veel water in doen want anders gaat het niet goed
ik vond een badje niets ik heb nogal een wild baby en om de min. was de stop eruit amai een lekker natte boel
ik vond van een badje ook dat Ash niet graag lag op zijn rug je moest steeds je had onder zijn hoofdje doen dat was niet voor mijn
en in een tummy tub nemen ze de houding terug aan van in de buik en dat geeft een geborgen gevoel
ik vond het prachtig van mijn 2de doe ik het zeker terug

tess mama van Ash (2-11-06) en 5w1d zwanger

Hallo,
Bij onze oudste 2 hadden we geen tummytub, die kregen we pas bij de 3e. Ik vind het heerlijk. Bij een badje sta je toch soort gebogen vind ik, je moet je arm onder het hoofdje houden. Bij de tummy sta of zit je rechtop. Ze gaan er bij mij vrij lang in, de jongste kon er met een jaar nog in. Inzepen doe ik op het aankleedkussen en dan lekker in de tummytub. Ze zitten tot hun nek toe in het water, dus ze spoelen vanzelf af. Ik wil hem straks weer gaan gebruiken.

Francien

Hey,

Bedankt voor jullie leuke reacties,ben echt eens benieuwd hoe het zal zijn binnekort bij mij,nu staat hij daar maar in men kast :)
Nog heel even geduld en kan ik hem gebruiken,laat dan wel even weten wat ik ervan vind...
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan