iemand ervaring met dostinex?

ik heb van mijn huisarts dostinex gekregen voor het gelijk stoppen van de borstvoeding,maar moet ik nu wel of niet afkolven als mijn borsten vol zijn??
ik heb net al 1 halve pil geslikt

teddyboy

Hoi,

Als je de spanning in je borsten als vervelend ervaart, zou je eventueel de druk eraf kunnen kolven. Door frequent te kolven wordt de melkproductie in stand gehouden. Het is aan te raden om je borsten regelmatig te controleren op harde, pijnlijke of rode plekken/schijven i.v.m. het risico van een borstontsteking.

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

Hoi!

na 4 weken borstvoeding heb ik van de huisarts ook dostinex gekregen om abrupt te kunnen stoppen met borstvoeding. (kleine bleef alleen maar huilen met BV)
Ik geloof dat ik nog een keer 's nachts een klein beetje heb gekolfd, omdat ik niet kon slapen van de pijn. toen heb ik vooral rechts wat uit gehaald omdat ik daar een harde plek bij mijn oksel kreeg. Verder niets meer aan gedaan, omdat ik niet wou dat ik bleef aanmaken. Heel pijnlijk, maar na een paar dagen was het over. Sliep 's nachts wel met een kussen onder mijn armen omdat anders mijn armen tegen mijn borsten drukten en dat deed zeer. Verder coolingpads erop doen en af en toe een pijnstiller.
In mijn geval was het even doorbijten, maar verder geen borstontsteking o.i.d.

Succes ermee,
groetjes Wendy

dank je wel.hoelang heb jij het geslikt?
ik heb 4 pilletjes meegehad?!

maar op de gebruiks aanwijzing hebben ze het over 2 dagen en dan zou ik 2 pilletjes moeten slikken.

ik ben me borsten aan het masseren ze zijn wel erg gevoelig!!
maar ja even doorbijten he,ben wel erg blij dat de kleine rustiger is nu hij de fles krijgt.

hoi jannetje.
hier alles goed.mijn borsten zijn wel erg gevoelig dus ik sta veel onder de douche om te masseren maar het is al wel wat minder.

en met mick gaat het heel goed,hij is rustiger nu hij de fles krijgt,volgens mij krijgt hij veel meer voeding binnen,vanacht heeft hij 5 uur door geslapen en toen werd hij pas iets wakker.
en hoe is het bij jou?

Terug
Bovenaan