Hoi, ook ik heb dostinex gebruikt. Ik had van te voren op internet wat zitten zoeken naar informatie en toen ik dat las, moest ik wel even slikken. Er schreef zelfs iemand dat als je huisarts je dit voorschreef, hij/zij niet het beste met je voor had en de bijwerkingen zouden vreselijk zijn. Maar ik heb nergens last van gehad. Natuurlijk wel van stuwing maar als ik dan onder de douche ging staan en mijn borsten masseerde, luchtte dat wel op. Verder had ik in bed een lekkere warme kruik op mijn borsten. Dat voelde ook prettig aan. Ik heb nooit meer gekolfd. Wat wel een beetje apart was, was dat ik na een week helemaal geen last gehad te hebben, ineens weer stuwing kreeg maar ook dat was de volgende ochtend weer over. Ik heb het er nog met mijn huisarts over gehad en dan met name over die opmerking op internet en toen zei ze "ik zou het je niet voorgeschreven hebben als ik niet dacht dat je het heel erg nodig had" Ik was nml ontzettend down door alle hormonen. Ze zei "liever een blije moeder met flesvoeding dat een verdrietige met flesvoeding". Ik ben haar nog steeds dankbaar omdat ik vanaf dat moment echt ging genieten van mijn dochter!