Iemand ervaring met groeihormonen of in het traject gezeten de behandeling niet gestart?

Hoi Jubelteentje,

Een beetje een late reactie, maar wij zitten in hetzelfde traject met onze dochter. Ik ben danook nu wat meer informatie aan het zoeken. Onze dochter is nu 5 en precies 1 meter. In december zou ze volgens de groeicurves in het ziekenhuis nog 1.54 worden. Helaas bleek in april dat ze maar een halve centimeter was gegroeid en dus nog kleiner zou worden. Ondanks negatieve reacties hebben we besloten om toch te gaan beginnen zodra er toestemming is. Ook wij moeten ons steeds verdedigen. Wordt er helemaal simpel van soms. Volgens de kinderarts kan ze 10 cm meer groeien, maar ze wordt ook sterker en fitter door de hormonen. De eerste 4 a 5 jaar merk je nog niet er nog niet zoveel van dat je kind veel kleiner is. Nu loop ik tegen praktische dingen aan. Zwemles is bijvoorbeeld voor haar heel zwaar.
Wij gaan er 100% voor. Ondanks dat het wel heftig is iedere dag spuiten. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat?

Groetjes Claudia
 
Hoi, ik zie dat dit al een heel oud bericht is dus waarschijnlijk lees je dit niet meer. Ook omdat je niet tevreden was over de reacties. Misschien heb je meer aan  het forum voor te licht geboren kinderen (dysmaturen). Dat is een gezamelijke site met de te vroeg geboren kinderen (prematuren): www.prematurenforum.nl. De te licht geboren kinderen met normale zwnagerschapsduur hebben een eigen topic. Ik weet zeker dat je daar meer respons zou krijgen!! Groetjes, Sterre
 
Terug
Bovenaan