hey,
kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Birgit komt de laatste tijd ook om de 3, 2 of 1,5 uur 's nachts.. haar laten jengelen is geen optie want dan wordt t drama

een osteopaat wordt hier in NLD nog als alternatieve geneeswijze gezien maar in bv de US gaat elke baby na de geboorte er heen, het kan zijn dat bv een werveltje wat scheef zit of een ander plekje niet helemaal lekker. google maar eens op osteopathie dan vind je veel. Het is vaak een fysio of een arts met een extra opleiding. Je kan het proberen, bij veel mensen doet het wonderen, zo ken ik iemand die van een 20 uur huilende baby naar een rustig kind ging.
Maar ik ben er achter dat het bij mij toch een stuk persoonlijkheid is en heb me er bij neergelegd (makkelijker gezegd dan gedaan). Met de tijd zal het wel beter worden hoop ik maar. En het is al wat minder als dat het was. Ik moet gewoon rekening houden dat als ik een drukke dag heb met r het drama wordt. De arts vh cb zei dat ik r ook maar thuis moet laten met booschappen doen enzo, dat zijn teveel prikkels... nouja dat gaat me tever...
Wat mij toch goed heeft gedaan is die opname in het ziekenhuis. Er is een heel protocol voor overmatig huilen, en ook bedoeld om de ouders even tot rust te laten komen, je hoeft je echt niet te schamen hoor. Je moet soms ook aan jezelf denken. Ik zou mijn kind NOOIT wat aandoen, maar ik begrijp nu wel dat er mensen zijn die op een bepaald moment knappen, ik keur het absoluut niet goed natuurlijk, maar het is toch menselijk. Je moet weten dat er tegenwoordig een heleboel hulp voor is!
Ik ben naar de huisarts gegaan (met mijn vriend erbij) en die heeft ons meteen doorverwezen naar de kinderarts. Ik had een afspraak voor vrijdags maar belde dinsdag of het ALSjebleift eerder kone, hebben ze meteen plek gemaakt..
Je hoeft het niet te doen, maar hou in je achterhoofd dat je het niet alleen hoeft te doen, ookal is het jou kind he (ik weet hoe slecht je je dan voelt als moeder, maar het kan ook genoeg zijn)
Je kan eerst eens maar de oesteopaat gaan, wie weet helpt het!!
En anders scheelt het al een hoop als je zelf even bijkomt, op welke manier dan ook. Ik werk ook weer 3 dagen dat scheelt voor mij een hele boel!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes iig, als je nog wat kwijt wil, ik hoor t wel!
grtjs Evelien
Ps ik schrijf dit allemaal heel "groot"op dat is makkelijker dan de praktijk hoor, maar ik heb nu ook zat momenten dat ik heel erg van haar geniet, dat maakt n hoop goed.. ik heb nog min 1x in de week dat ik ervan moet huilen hoor.