Iemand ervaring met innestelingsbloeding??

Hoi Anna, Iloontje en Zonnestraaltje,

Bedankt voor jullie reacties! Ik snap er helemaal niets meer van. Heb nu nog steeds af en toe bruin op m'n inlegkruisje. Nog helemaal geen rood gezien, maar word er gek van. Heb ook sinds vanmorgen flinke buikkrampen, net alsof ik ongi moet worden. Ook steken rechts onderin. Alleen heb ik normaal gesproken deze krampen pas als ik het al ben!

Wel heb ik al twee weken een zeurderige buik. Ook een beetje een ongi gevoel, maar dan 100 keer minder. Maar is het normaal dat ik nu al vanaf zaterdag wat verlies? Zaterdag middag dus beetje roze, alleen met afvegen. Zondag niets en sinds maandag dat bruine. Het is echt heel weinig. Ben bang dat het niet wil doorzetten omdat ik er zo mee bezig ben.

Heb met m'n vriend afgesproken dat als het morgenvroeg nog niet heeft doorgezet, ik een test ga doen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, ikke

Oja, natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Hallo Ikke,

Ik heb zelf nooit een innestelingsbloeding gehad, maar wel na het stoppen met de pil een volkomen door de war gegooide cyclus. Ik had altijd een lange, maar wel regelmatigecyclus (5-6 weken), toen tien jaar de pil, en daarna kon het vanalles zijn: van een dikke drie weken tot elf weken. Het heeft een jaar of twee geduurd tot het regelmatig was. (In die tijd heb ik drie miskramen gehad, dat zal niet echt geholpen hebben, maar de eerste acht maanden na het stoppen waren ook alzo onregelmatig.)

Dusse, innestelingsbloeding kan, ik hoop het voor je, maar houd er alsjeblieft ook rekening mee dat je misschien nog zit met een lijf dat nog aan het inregelen is! Qua tijd klopt het trouwens wel ongeveer, een innestelinsbloeding (of zoals bij mij wat krampjes) komt gemiddeld genomen op dag 11 na je eisprong, da's dus bij een cylclus van 28 dagen 3 dagen voordat je ongesteld zou moeten worden.

Succes ermee!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi Zeeuws meisje,

Bedankt voor je reactie. Jeetje zeg, drie mk, wat vreselijk! Ben je nu wel weer zwanger?

Hier hebben de  nu toch echt doorgezet. Ik vind het jammer, maar ga vol goede moed naar de volgende ronde! Wel een hele mooie cyclus van 29 dagen. Alleen jammer dat het 5 dagen geleden al een beetje begon, haha!

Wil jullie erg bedanken voor jullie reacties. Heb van dit alles opgestoken dat ik voor de volgende ronde echt ga proberen me er niet zoveel mee bezig te houden. Heb mezelf helemaal gek gemaakt. Het is nou eenmaal zo dat alles anders kan gaan dan toen ik de pil nog slikte, dat is ook logisch. Ook weet ik dat alle 'kwaaltjes' die ik voelde niets hoeven  te betekenen, dus daar hecht ik ook maar geen waarde meer aan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Liefs, ikke

Hoi MissX,

Het lullige is ook dat de meeste kleine kwaaltjes in het begin zo veel lijken op de eerste tekenen van ongesteldheid.

Zo heb ik waarschijnlijk de innesteling gevoeld en gedacht dat ik wat vroeg ongesteld werd. Buikpijn en weeig gevoel in mijn buik. Heb dus die avond met een vriendin 2 flessen rose weggewerkt, terwijl ik normaal de laatste twee weken van mijn cyclus geen druppel dronk.
In de week daarna werd ik steeds niet ongesteld, maar wel steeds die voortekenen: buikpijn, gevoelige borsten. Tot ik twee dagen over tijd was en er eindelijk een belletje ging rinkelen.

We waren toen al zo lang bezig en hadden het er over om ons te laten testen, dat ik er helemaal geen rekening meer mee hield.

Succes met zwanger worden (hoop voor je dat t niet te lang duurt). En blijf er vooral gewoon van genieten. Op het moment dat je het alleen nog maar doet om zwanger te worden, en dus ook geen zin meer hebt in de dagen dat je niet vruchtbaar bent, ben je niet goed bezig. 'Klussen' vind ik in dit kader dan ook een hele slechte benaming. Lijkt teveel op 'moeten', 'werken' en 'verplicht'.

Terug
Bovenaan