Helaas wel.. We zijn nu ook voor ons derde kindje, maar voor mijn oudste dochter had ik ook een miskraam met 11 weken. Toen ben ik gecurretteerd. Nadat ik was bevallen van den tweede dochter, gingen we voor een derde.
Na 7 maanden eindelijk raak, maar na twee goede echo's was ook dit kindje met 9 weken niet meer vatbaar. We kregen een hele goede uitleg en het kindje was echt niet goed. Dit keer had ik het spontaan verloren en had ik er vrede mee.
De laatste keer was in augustus toen op de echo bleek dat ik amper zwanger was geweest, maar mij wel al 7 weken zwanger voelde...
Toen kreeg ik echt wel een domper te verwerken en heb het er heel moeilijk mee gehad en eigenlijk nog steeds. Nu ben ik al 4 dagen over tijd, maar durf nu niet eens een test te doen. Bang om te zien dat ik toch niet zwanger ben. Of dat ik wel zwanger ben, maar dat het weer mis kan gaan. Daarom.. zolang ik niet test, ben ik ook niet zwanger.
Ik heb namelijk met alle zwangerschappen bloedverlies gehad en gelukkig heeft dit wel twee mooie dochters opgeleverd, maar de eerste 10 weken zijn echt heel zwaar voor mij en mijn man. We kijken dan ook helemaal niet verder dan een eerste echo of wat dan ook..
Dit is ook de laatste keer dat we er voor willen gaan, want ik vind het mentaal ook zwaar worden. We hebben twee mooie dochters, ik heb er niet alles meer voor over. Ik ga geen med.molen voor in. Dan is het goed zo, hoe jammer we het ook zouden vinden.
In ieder geval sterkte met je eigen verwerking, want iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en helaas is het ook telkens anders...
Succes!
Gr. Mamajo.