hoi kaatje,
op mijn 18 kreeg ik mijn eerste miskraam, tussen mijn 19e en 21 kreeg ik er nog eens 5 en bij 16 weken zwangerschap ik mijn kindje overleden, ik kreeg toen van mijn gyn te horen dat ik waarschijnlijk geen kinderen kon krijgen, maar na een half jaar was ik weer zwanger en kreeg een prachtige dochter, 2 en half jaar later een prachtige zoon en nog een 2 jaar later weer een zoon, tussen hem en mijn nu nog jongste zoontje kreeg ik 3 miskramen, daarna een gezonde zoon, en daarna een prachtige dochter, daarna hadden mijn man en ik besloten dat wij nog een kindje wilden, daarvoor moest hij wel een operatie ondergaan omdat hij zich had laten helpen na de jongste, maar de operatie was geslaagd, ik was nog geen maand later zwanger maar helaas liep dit uit op een miskraam, maar 2 maanden later was het toch weer raak ben nu onder tussen 34 weken zwanger van een prachtige knul...... zo als je kan lezen heb ik dus 11 miskramen gehad maar toch nog bezegeld met straks 6 prachtige kinderen..... geef de moed niet op en hoe moeilijk het ook is probeer er van te genieten en leef dag voor dag.....
heel veel sterkte moeder van bijna 6 kindjes